Sider

tirsdag, mai 21, 2013

Gro - Posekort med kjole til konfirmant


Sterkt inspirert av Gabrielle lagde jeg en papirkjole, som jeg ville bruke på et kort. Siden kjolen var litt stor til å få plass på et 6"x6" kort lagde jeg et posekort som ble ca 7,5"x 6"
Detaljer fra livet til kjolen som jeg har pyntet med bånd og blomster
Hjerter med kluss under kjolen, også inspirert av Gabrielle
Posen malte jeg her og der med glittermaling
De små blomstene har jeg stanset ut med den lille Retroflowerpunchen


Her det ferdige kortet
Stempler: Kreativ Hobby
Verktøy: Kant -og sommerfuglpunch fra Martha Stewart. Retroflower punch fra EK succes. Blad-die fra marianne design
Pynt: blomster, kakeserviett, charms, blonde. bånd og perler.

Gro                              


1 kommentar:

Therese sa...

Så mange fine detaljer! Nydelig kort.