Sider

mandag, januar 11, 2010

Ukens utfordring - Vinter

Lag et kort med tema vinter.
Ukens utfordring er å lage et kort med temaet vinter. Husk at du må ha med min. 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design på forsiden. Dersom du heller vil lage en eske, LO eller annet kan du gjerne gjøre det så lenge du bruker min. 1 stempel fra vår design godt synlig.

Frist for innlevering er søndag 17/1-2010!
Alle bidrag som kommer inn i løpet av uken blir med i trekningen om 1 premie!

Du må legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg som en del av utfordringen!

Kortet i dag har Anne Bente laget, og her har hun lekt seg med temaet...





10 kommentarer:

Cathrin sa...

Kjempefint kort, og snøkrystallene som er brukt var jo bare helt nydelig! Satser på at jeg får tid til å være med på denne utfordringen... :o)

Mona sa...

Lekkert kort. :)

Guro sa...

Så fint dette kortet er, helt enig at snøkrystallene var nydelig, veldig koselig med vinterkort!

Morsomt med ny utfordring også.
Ønsker dere en kreativ, fin uke :-)

Randi sa...

Så "enkelt" og så kjempefint! Jeg har veldig sans for bruk av minst mulig "stæsj" - da kommer budskapet mye bedre fram! :)
Supert!

Bococco sa...

Denne gleder jeg meg til!

Anne sa...

Nydelig blåfarge du har brukt. Gleder meg til kurs med distress-maling

Bococco sa...

Kjære gjengen på Kreativ Hobby.
Det er en overraskelse til dere i bloggen min!
http://bjortomt.blogspot.com/2010/01/utdeling-av-awards.html
Agnete

Regnbuedrops sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Regnbuedrops sa...

hei hei alle sammen. har lagt inn mitt bidrag. ville bare fortelle om den geniale ideen om å lage skistaver av q-tips, tråd, brand og noen spisser til bukseknapper =D ta gjerne en kikk
hadde lyst å prøve å være med på utfordringen selvom jeg ikke har noe stempel, eier faktisk ingen.
varme hilsner heidi

Bococco sa...

q-tips til staver skal jeg tenke på! Genialt!