Sider

mandag, mars 22, 2010

Stor 10 kroners kampanje


Løp og kjøp - førstemann til mølla får beste utvalg!

Vi starter salget med over 190 forskjellige stempler
til kun kr 10,-.


Du vil finne alt fra motiv til tekst, julestempler og artsy stempler, så her burde det være noe for enhver smak!

Du finner stemplene her!


Antall stempler på salg vil redusere seg ut over uken, da det er begrenest antall til tilbudspris av hvert stempel! Tilbudet gjelder kun på internett. Men du kan hente varene i butikken hvis du ønsker det!

3 kommentarer:

Mona sa...

Oioioi, her må det nok handles litt. :)

Pernille sa...

Jeg elsker salg, og 10-kroners salget er en favoritt! :)

Bococco sa...

Hadde jeg enda fått feriepengene mine snart, så skulle jeg sørget for å gjøre rent bord ;)

Men det blir nok noe. Jeg er redd jeg ikke klarer å holde meg unna dette :)