Sider

mandag, september 12, 2011

Vinnere av blogcandy

Tusen takk til alle som deltok i vår Blogcandy.
Det ble 81 svar - og det betyr at vi trekker ut 2 heldige vinnere.

Her er kommentarene som vant: Merethe og Eline.
Ta kontakt med oss så vi får adressen, så sender vi premie :-)
Premien er stempler til en verdi av ca kr 300.

---------------------------------
merethe sa...


1.
Jeg tror jeg ble kjent med nettbutikken tidlig i 2007 engang.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så fant jeg og 2 venninner dere ved å lese Ett Trykk eller så fant hun ene veninna vår den ved å google på internett.

Ikke lett å huske siden det var så lenge siden :)

---------------------------------
Eline sa...

1. Jeg ble kjent med Kreativ Hobbys nettbutikk på slutten av 2008, da dere enda lå nede ved togstasjonen. Var med i den aller første julekortutfordringen deres.

2.Jeg ble tipset om butikken deres av en nabo på samme tid og ved besøk i butikken ble jeg tipset om nettbutikk også..
---------------------------------

2 kommentarer:

Larisa sa...

Congratulations to the winners!!

Eline sa...

Åh.. tusen tusen takk.. Nå ble jeg glad.. Jeg sender mail med adresse jeg..
Ønsker dere en flott, kreativ høst.