Sider

torsdag, mars 01, 2012

Marsutfordring - Med tekst som hovedmotiv

Mars utfordringen

Tema:

Tekst som hovedmotiv
Frist for levering av bidrag er 27. mars

 
Det er ingen krav utenom at det skal lages av papir. Men vil du delta for å få gevinsten for "beste bidrag" må bidraget inneholde minimum 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design. Se også informasjon litt lenger ned om linking til denne siden og ditt bidrag. Vi deler ut 2 gevinster! 1 trekkes ut tilfeldig blant alle deltakerne. 1 vinner blir valgt av oss - og vi velger da ut det bidraget vi liker best av de som har brukt Kreativ Hobbys stempler. Så bruker du stempler fra oss dobler du dine vinnersjanser

PREMIE: Begge vinnere får en stempeloverraskelse til en verdi av min. kr 300,-
Husk at du må legge en link til din blogg i innlegget - der hvor kortet er. Innlegget skal være nytt. Du må også skrive i innlegget ditt at du deltar i Kreativ Hobbys januarutfordring  - Tekst som hovedmotiv med link til http://www.kreativhobby.blogspot.com/. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg.

Her kan dere hente litt inspirasjon fra Kreativ Hobbys designteam:

Gro

Jeg har brukt tekststempelet Gratulerer x 3.
Dette har jeg stemplet på akvarellpapir med ulike brunfargede Distressputer.
Jeg har stanset ut tekstcollagen med en die fra Nellie Snellen
Alle mønsterpapir: Prima Printery Collection
Jeg har pyntet med osteklut, blomster, filmstripe og perler.

Kristin:
Jeg har laget et ganske enkelt kort denne gangen. Jeg ville at teksten skulle komme skikkelig i fokus og jeg har derfor ikke stæsjet det så mye. På kortet har jeg stemplet med Gratulerer-stempel 6 ganger og deretter deler av et "Gratulerer med dagen"-stempel.


Jeg har lekt meg med mange forskjellige stempeltekster.  Klippet dem fra hverandre for så å bruke bare deler av enkelte tekster. 9 forskjellige tekster har jeg brukt på dette kortet - og det var moro å sette dem sammen på nytt til en helt ny samlet mening :-)

Bakgrunnen er et mønsterark fra Prima som jeg har malt delevis over med Gesso og kantet sidene med Distress Crackle Paint. Helt ytterst på kanten har jeg lagt en kant med Snow Writer. 3 forskjellige blonder, bånd, charms og perler står for pynten. I tillegg har jeg brukt en osteklut bak bølgepappen.


Hvitt kort med hvite panel, bare inket kantene/stempeltrykkene med Creamy Brown chalk ink. Teksten er fra den siste kolleksjonen til KH og swirlen på det første panelet er snøstjerneswirl. Ellers har jeg brukt forskjellige diecuts, pyntet med en nål og litt bånd tilslutt.

har brukt to ulike tekster på dette kortet: Tenk positive tanker og Klem fra oss
mønsterpapir fra Pion Design, blomster fra bl.a Storyteller
tag fra Kaisercraft, henger fra Tim Holtzswirl



2 kommentarer:

Guri sa...

Då har eg fått levert mitt bidrag. Tekststempelet som er frå Kreativ hobby, har eg brukt på det forrige kortet mitt også :)

Sunshine sa...

Lekker inspirasjon:)