Sider

lørdag, juni 30, 2012

Kristin - vintagekort med fotostempel


Jeg har laget et vintagepreget kort i bruntoner. De herlige fotostemplene til Kreativ Hobby passer veldig godt til denne type kort, og jeg har denne gangen brukt stemplet "Vintage foto tankefull". I tillegg har jeg brukt stemplene "Kaffe flekker", "Siluette grunge" og "Du er unik". Kortet er i størrelse 6*6.


Motivet er stemplet på vanlig hvitt kopiark, stanse ut med en rundt die og deretter svertet langs kantene.

På kantene har jeg stemplet med grunge-stemplet og kaffesøl-stemplet. Begge deler gir en ekstra effekt på kortet.

Teksten er stemplet rett på bakrunnsarket.

Jeg har stemplet grunge-stemplet på tilslutt, slik at det har blitt stemplet oppå pynten på kortet.

Jeg har pyntet med blonder og ulike blomster.

Jeg har pyntet med noen små roser innimellom de litt større blomstene.

1 kommentar:

Lena sa...

Kjempefint kort :-)
Jeg lurer litt på hvilken stempelpute du har brukt på fotostempelet? sliter nemlig litt med å få det bra og har prøvd flere ulike puter..