Sider

torsdag, desember 12, 2013

Kristin - julelykt

Jeg har laget en julete liten lyslykt, med matchende telys ved siden av. Jeg synes denne typen lykter er utrolig dekorative og koselige. De er også en kjempeflott gave, dersom man trenger en liten ekstra julegave til noen man kjenner.

Jeg har brukt et av de utrolig flotte nye ministemplene som nå er til salgs, samt stemplene "Bakgrunn Julens Ordspill" og "Juleklem (stamped)".


Jeg har først grunnet glasset med Gesso. Jeg lot dette tørke og har deretter stemplet rett på glasset med embossing-pute og embosset med rødt embossing-pulver. Jeg har etter dette hat på bittelitt Gesso her og der for å duse ned den røde teksten.

Jeg har laget en mini-tag med et av de kjempelekre mini.stemplene. Dette er festet fast i båndet jeg har knytt fast på toppen.

Telyset har jeg dekorert med først litt washi-tape og deretter en stempel-remse med juleklem-stemplet.

Slik ser lykten ut i skumringen når det er lys i den. Den er utrolig dekorativ og julete. 

Ingen kommentarer: