Sider

tirsdag, juni 24, 2008

Kreativ utfordring # 2 - TROLLUNGER

Vi ønsker å se kort eller annet du har laget med våre trollstempler! Vi har nå 9 forskjellige søte trollstempler. Ønsker du å vite hvilke trollstempler vi har kan du ta en titt her... Dersom du ikke har stemplene, men ønsker å være med på utfordringen vår - kan du kjøpe stemplene i vår nettbutikk. Til og med 30/6 har vi tilbud med "Kjøp 3 - betal for 2" når du handler stempler!

Ønsker du inspirasjon kan du finne det i vårt galleri. Eller ta en titt innom bloggen til Anne Bente.

Kun 1 kort pr. deltaker!


FRIST FOR LEVERING: FREDAG 11. juli 2008!


HVORDAN SENDE INN DITT BIDRAG?
Du kan gjør det på en av følgende måter:

1: Send e-post til: mail(@)kreativhobby.no - merkes med Kreativ Utfordring # 2. Vedlegget/filen skal ha filnavn: Ditt navn- Eks: Kari-Nordmann-U2.jpg.

2: Skriv en kommentar i vår blogg (til dette innlegget) og legg igjen en link til din blogg hvor du har vist fram ditt kort (der hvor vi finner ditt bidrag.)


PREMIER/TREKNING:
Vi sender ut en premie pr. 10 deltakere. Jo flere som blir med, jo flere premier sender vi ut! Premien/premiene blir trukket ut blant alle deltakerne. Trekningen annonseres her på bloggen.


Vi forbeholder oss retten til å publisere bidragene på våre nettsider/blogg.

7 kommentarer:

Julia sa...

Jeg vil gjerne delta på deres konkurranse denne gangen også. Håper stadig på å bli trekt ut til deres fine produkter:-)

her er mitt bidrag:
http://juliaoren.blogspot.com/2008/07/kreativ-helg-med-mamma-og-pakke-fra-usa.html

Anonym sa...

Da har jeg mailet mitt bidrag, og håper på å vinne de flotte stemplene :-))

Linda sa...

jeg har sendt mitt bidrag på mail

Anonym sa...

"TROLLKOS"

Anonym sa...

"Trollkos"

http://www.rubberstamps.no/forums/index.php?showtopic=19036&st=270#
Her er mitt bidrag.

Hannemor: sa...

Heisann

Da jeg lagt ut mitt bidrag i denne kreative utfordingen...

Se min blogg :)

Anonym sa...

Jeg har også sendt inn mitt bidrag.