Sider

fredag, januar 16, 2009

Blog Candy

Det er snart helg og vi feirer en knallstart på året!

Takk til alle som bestiller varer hos oss og som gjør at vi har masse å gjøre hver dag! Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på julekalenderen, servicen og annet. Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger, og jobber hele tiden med å gjøre tilbudet enda bedre!

Vi minner også om at vi fremdeles har januarsalg med 25% rabatt på alle stempler, samt en god del stempler i vår tilbudskategori med enda lavere priser: Kr 5,- 10,- 15,- 20,-.......
Ta en titt innom vår nettside: www.kreativhobby.no

Vil ønsker å gi noe tilbake, og da er jo BLOGCANDY morsomt og vanligvis populært blant leserne av bloggen!
Legg igjen en kommentar i dette innlegget innen mandag 19/1 kl 2400.

Da blir du med i trekningen om stemplene som er brukt på de kortene du ser under. Dersom du ikke har egen blog, må du skriv ditt navn og byen du er fra i innlegget, samt sjekke bloggen i neste uke for å se om du har vunnet.

Alle er velkomne til å delta - men kun 1 kommentar pr person! GOD HELG!
Kortene er laget av Vigdis og Anne Bente i vårt designteam.



131 kommentarer:

Bekkesverden sa...

De troll stemplene er bare så koselig:)

Irene sa...

Søte troll ! De skulle jeg like å vinne!
God helg!

Julia sa...

Så fine kort!
Klart jeg vil være med å vinne :-)
Ha en flott helg!

Kari sa...

Kortene var flotte og stemplene søte. Vil gjerne vinne dem. :-)
Kari fra Halden

Benedicte sa...

Elsker blogcandy, og ikke minst stemplene dere selger, så klart eg blir med på denne :-)

klem fra Benedicte

Anonym sa...

Så kjekt at dere legger ut disse bloggcandyene.
Jeg vil gjerne være med i trekningen om å vinne de fine trollstemplene:)

Anonym sa...

Nydelige kort, med flotte stempler! Jeg blir gjerne med på trekningen! :)

Norunn sa...

kjempesøte trollstempler, som forøvrig hadde gjort seg godt hjemme hos meg :P

Nyten sa...

Kjempeflotte kort! Og stemplene er bare så søte!!

Linda

Heidi sa...

blog Candyer er det beste jeg veit.. Så her må jeg hive meg på:-) Dette er en side jeg er innom daglig for å se etter nye tips og ideer:-) Dere er gull verdt folkens:-) Klem fra Heidi

Fredhøy - Gro sa...

Legger gjerne igjen en kommentar her:) Skulle likt å vinne de trollstemplene!
God helg!

Anette sa...

Helt nyydelige kort!! Fantastisk flotte farger :) Jeg vil veldig gjerne være med på blogcandyen :)

Kristine sa...

Aldeles nydelige kort var dette!
Søte stempler også, så litt blog candy er jo ikke å forakte!
Håper jeg blir den heldige vinneren?!?!?
Klemmer fra Kristine

måndotter sa...

Vilka jättesöta trollstämplar!

Eva Helen sa...

Så morsomme stempler dere gir bort.Det er kjempe snillt ,så det vil jeg gjerne være med på!Vil også rose dere for en flott side dere har og for jobben dere gjør.
Jeg har skrevet om blogg candy på siden min,så dere er velkommen på besøk i bloggen min.God Helg.

Tatjana's Corner sa...

Heisann
Synes dere har mye som frister i nettbutikk og blogg. Jeg har aldri vært med på blogcandy før. Melder meg herved på denne :)
God helg :)

Aud sa...

Herlige kort og herlige stempler!
Blilr gjerne med i trekningen av disse, ja!

God helg! {{{klem}}}

Gunn sa...

Fikk skikkelig vårfornemmelser jeg nå ;)

Eline sa...

Hei, og godt nytt år.

Så nydelige kort og kjempe søte trollstempler. de vil jeg gjerne være med i trekningen på.

God helg.

Anonym sa...

Kjempefine kort og stempler som jeg gjerne skulle likt og vinne.

Trude fra Skarnes

Kristin sa...

Super blogcandy!
Jeg krysser fingrer og tær! ;)

Tonje sa...

Selvfølgelig må jeg være med på blogcandy! Det var jo noen herlige stempler, og fantastisk flotte kort som dere viste frem!

Ida / Little sa...

Candy er alltid gøy! Og de troll stemplene er litt skikkelig norske syns jeg :) Ha en god helg. Klem Ida

Ingvild´s lykke sa...

Jeg koser meg masse med alle stemplene fra dere,har faktisk ikke noen troll stempel så det hadde vært kjekt å vinne en av de.

Eva-Lena sa...

Kjempe søte stempler, jeg elsker troll!
Artig og være med i trekningen!

God helg...

Anonym sa...

Lekre kort i nydelige farger, og med flotte stempler (som jeg ikke har...) :o)

Eilin fra Jessheim

Trine Anette sa...

Herlig.. Nydelige kort som alltid :)

Monica W sa...

Kul med troll. De har jag aldrig sett som stämplar här i Sverige. Dom vill jag gärna pröva att ha med på mina kort.
Tack för en jättebra blogg och shop där jag haft möjligheten att handla och fått snabb och fin leverans. Återkommer gärna.
Monica i Västervik Sverige

Pia sa...

Så søde troldestempler og nydelige kort, hvem ville ikke gerne være den heldige

Linda S. L sa...

nydelige kort! dem er så herlige dem troll stemplene, så vil gjerne få sjansen på å få dem ja :)
mvh linda

Lillian sa...

Vil gjerne vinne jeg og:)
Trollstemplene er kjempesøte....

Anonym sa...

Blir like inspirert hver gang jeg ser andre sine nydelige kort! :-)
Kjempefine! :-)

Anonym sa...

Så fine stempler og kort! Önsker meg virkelig litt norske stempler!!
Har ingen blogg, men er glad at man kan delta i deres blogg candy iallefall :D
Kommer opprinnelig fra Egersund i Rogaland, men har de seneste 9 årene bodd i Göteborgsområdet i Sverige.

God helg!

Anonym sa...

Kreativ Hobby sidene er livsfarlige å gå innom, man kan bli der veldig leeenge :-) mvh Tone 90606033

Rebecka Serina sa...

Herlig kreativt :)

mellem sa...

Hiver meg selvfølgelig med her. Elsker blogcandy

hege sa...

Kommer i vårstemning av disse kortene. Så fine farger og "stash". Nydelige stempler!
Veldig flotte og forseggjorte kort. Ble inspirert.

Anonym sa...

Flotte kort og søte stempler!
Tusen takk for enda mer inspirasjon! Og utrolig deilig med litt friske vårfarger nå etter alt julestyret.

God helg til alle! :-)

Monica sa...

For noen utrolige lekre kort, og de stemplene er supersøte!!

Marianne sa...

Flotte kort - og god inspirasjon. Jeg blir gjerne med på trekningen. :)

Anonym sa...

Nydelige kort med koselige stempler. Vil gjerne vinne de. God helg.

Anne Marit sa...

Så Fine kort!
Takker for sjansen til å vinne disse. Ha en god og kreativ helg alle sammen!
Klem

Anonym sa...

Så fine kort- Digger trollstemplene. Dere har en superflott nettbutikk. Absolutt min favoritt og handle fra. God service og rask levering. Super flott

Anonym sa...

Nusselige troll,flotte kort også.

Kjellaug,Brusand

Monika sa...

Begge kortene var jo knall søte
Håper snart på min tur i trekningen
Smil fra monika

Guro`s hobbyblogg sa...

Heisann! Jeg liker så godt de søte trollstemplene deres, så denne blogcandyen blir jeg gjerne med og konkurrerer om!;)

Lena sa...

Kjekt med litt inspirasjon i vintermørket! Lena K., Stavanger

Berit sa...

Nydelige kort og skjønne stempler!! Vil gjerne være med i trekningen :)

Anonym sa...

Føler meg som en nyforelsket ungjente igjen. Når vi ser det første kortet som var laget, får jeg et sug i magen. Dette må jeg nesten prøve og lifte. Herlige kort med flotte farger og masse fint stæsj. Kjempeflotte !!!!!!!

Hilsen Sissel fra Molde

Anonym sa...

Kjempe fine kort, som alltid!!
Og ja, jeg vil selvsagt være med på blog candy!!!
God helg.

Anonym sa...

Så flotte kort!!!!! =0)
elsker trollstemplene og godt å se friske vårfarger og stæsj nå etter alle julefargene!!
takker for kjempe god service i 2008,alltid like hyggelig å komme innom butikken!!! =0)og gleder meg til mange nye spennende ideer og inspirasjon og ikke minst nyhetene som stadig dukker opp i butikken!!
Riktig god helg til alle!!
Hedvig, Sandefjord

Cathrines-creative sa...

Skikkelig søte stempler og lekre kort. Ikke meg imot å vinne de der:-)

mayzan sa...

Hvem vil ikke være med på dette =)
Jeg vil ihvertfall =)
Ha en herlig helg =)

Klem fra May-Britt

Aina sa...

Hiver meg med i kampen om stemplene;0)

God helg fra Aina.

Kristins Hus sa...

Hei!
Fine stempel og artige troll :-)
Kristin

Anonym sa...

Godt Nyttår! Det var kjekt å følge med i bloggen i adventstida og jammen er det nye fine tips her i det nye året også! Takk for massevis av inspirasjon!
Hilsen Turid, Fiskarstranda

Vimsa sa...

Hærlig!:) dåkk e så flink! glede meg tel eg blir like flink.
Takk for masse inspirasjon!:)
go helg.

Anonym sa...

Härlige kort og stempler! De vekket et visst "vil ha"-begjär :)

Håper dere får en fin helg!

Anonym sa...

Så koselige kort!
Det er alltid hyggelig å handle hos dere, superrask levering.
Takk skal dere ha.

Hilsen Wenche i Tønsberg

Snuppelure sa...

Kjempe lekkre kort :)

Aina sa...

Alltid spennede med blog candy! Kortene var jo kjempeflotte, så det hadde ikke vært meg i mot å vunne stemplene :O)

Anonym sa...

Trollungene er herlige!!!
Hilsen Torill fra Tønsberg.

Nina sa...

Å, så fine kort det var! Det er så utrolig kreativt gjort! :)
Ha en ellers god helg!

Sandy sa...

Kjempesøte !!!

Anonym sa...

Supersøte troll, disse vil jeg gjerne vinne. Takk kreativ hobby,
Ha en fin kveld.
Linda

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Nydelige kort med flotte stempeltrykk. Dette må man så klart være med på. :)

God helg!

Lise

Maya sa...

For noen flotte kort og koselige stempler.

Lilla sa...

lekre kort, vil veldig gjerne vinne!

❤ Kaia sa...

Blog candy vil vi være med på vett du.
Søte stempler :o)

Sivic sa...

Kjempefine kort!!
Takk for muligheten til å bli med i trekningen om blog candyen : )

Anonym sa...

Oii.. Blogcandy er alltid morsomt!!! Også så fine stempler da,gitt! Og kortene var jo kjempefine. Skikkelig inspirasjonskilde!!! ;)

Camilla sa...

de stemplene er jo så nydelige:)

libba sa...

kjempe søte stempler:-) dem vil jeg være med på å vinne;-)

Anonym sa...

Veldig flotte kort dere har laget. Liker godt de vårlige fargene som er brukt.
Hilsen Kari.

Anonym sa...

Nytt år, nye muligheter. Kanskje jeg finner meg litt mer tid i hverdagen til hobby i år. Da hadde trollstempler til kort vært tingen.

Mvh Tone, Sandvika

Anonym sa...

Kjempefine kort! Skulle gjerne vunnet de flotte stemplene :-D
Har nettopp oppdaga Kreativ Hobby etter tips fra ei. Veldig flotte sider. Har brukt mange timer her allerede. Har virkelig kost meg mewd å se på alle de fine kortene og det er så utrolig mange flotte tips. Har bestilt meg nye stempel i dag og gleder meg veldig til de kommer i postkassa.

RandiSu sa...

Så utrolig flotte kort.
Stemplene er bare sååå herlige:-)))

Det hadde jo vært kjempemorsomt å vinne, men like spennende hva dere finner på, synes jeg:-))))

GOD HELG:-))

Anonym sa...

nydelige stempler

Anonym sa...

artie trollstempler og fine kort.

Anonym sa...

Dere har så mange flotte stempler.
god helg

gunnheidi83@hotmail.com
stavanger

Gry-Heidi sa...

Knallfine kort!! Trollstemplene er så søte :)
God helg!

Heidi sa...

Dere lager så mye lekkert. Det er alltid en fryd å så nye kort med nye stempler.

anita.hc sa...

Sjølvsagt er eg med på en blogcandy :) og sånne trollstempel har eg jo heller ikkje, så det hadde vore kjekt å ha :)

Marianne sa...

Alltid spennende med blogcandy, og nye stempler ønsker man seg alltid !

God helg !

Anne Britt sa...

Så flotte kort. De kunne jeg tenke meg ;)

Trine sa...

Dette må man jo prøve seg på :)
God helg!

Anonym sa...

Et utrolig flott kort,som gir inspirasjon til å lage flotte kort. Vinner en dette stempelet, blir det mange flotte kort fremover

Lisa Marlene sa...

Kjempelekre trollstempel og nydelige tekststempel. Me like! :)))

Anonym sa...

Nå fikk jeg ideer til nye kort..:) Og det trengte jeg nå!! Skal lage flere bursdagskort i nærmeste fremtid, og ser vel ikke bort ifra at de nå blir inspirert av disse to kortene. Begge kortene var kjempe fine.. Må samtidig få si at servicen her inne er helt suveren, og varer som jeg har bestilt kommer i posten på bare en/to dager..:) Det er kjempe bra!!

Ha en riktig god helg.

Mirjam fra Raufoss

Marit sa...

Hallo!
Flotte stempel som kan være fine å ha.
Ha en kjempehelg alle sammen!

Unknown sa...

Ja, jeg vil gjerne være med på trekningen:-) Jeg er nybegynner i dette, og har svært lite av alt egentlig, så hadde ikke sagt nei til et stempel eller 2.. Super nettside, med masse god inspirasjon:-)

Hilsen Wenche T, Bergen

Berit sa...

Så søte troll:) De vil jeg gjerne vinne. Go helg til alle sammen:)

Anonym sa...

Kjempefine kort! Klart jeg har lyst til å være med i konkurransen om å vinne stemplene.

Hilsen Grete fra Mandal

Anonym sa...

Superfine kort!
Morro med blog candy :)
God kreativ helg ønsker
Nina C., Halden

Filharmonica sa...

Kjempeflotte kort fra designteamet :-) Jeg vil selvsagt være med i trekningen om de fine stemplene!

Anonym sa...

God inspirasjon denne siden! Titter innom her ofte jeg:)
Kjempe flotte stempel og kort dere lager;)
God helg allesammen:)

Linda sa...

de troll stemplene er så søte.
kjempefine kort

Kathrin`s lille verden sa...

Ja takk gjerne:) de trollstemplene mangler i samlingen, så nå krysses fingrene!

Nora sa...

Nydelige kort og stempler!
BlogCandy er gøy :o)

God helg til dere alle!

Anonym sa...

ÅÅÅ så søte stempler!!!!! Må ha de, bare MÅÅÅ ha de!

Veronica, Bergen

Litt om meg: sa...

Nydelige kort da.. :)
Klart jeg vil prøve lykken på å vinne dem :) God helg dere!

Anonym sa...

BlogCandy er alltid morsomt! Vil vinne de fine stemplene og vil gjerne være med i trekkningen! :)
Aina, Kongsvinger

Anonym sa...

Kjempe fine kort! Liker troll-stemplene, og kan gjerne tenke meg og vinne dem! Ha en fortsatt strålende helg!

Tina sa...

Så fine kort - og de troll stemplene er så utrolig tøffe! Passer til alt :) Hadde vært supert å vinne dem! :)

Gro sa...

Blir gjerne med på candy'en deres. Og stemplene deres er så fine, og det var de to kortene og.
God helg.

Anonym sa...

så fin fargesammensetting. kortene er så fine.

BøeFjeldberg sa...

Herlige kort, og flotte stempler. En flott gave jeg gjerne vil vinne;) Ønsker alle lykke til;)

SMil fra Miriam

Anonym sa...

Kjempeflotte kort - som vanlig. Og jeg vil gjerne ha trollstempler. Takk for mange flotte kortideer.

Asil sa...

Så herlige kort dere lager! Må si jeg falt ekstra for det grønne, det var virkelig friskt!! :)))

Ingrid H F sa...

Kjeme fine kort. Dere lager alltid så mye fint. Trollstemplene er så utrolig fine, skulle likt å få flere av:P Håper jeg vinner da! hihi

Anonym sa...

Hei så fine kort!!!

kjempekoselige troll også :)

Elisabeth sa...

Heia. Ka artig me "Blog Candy" og masse fine kort som da va her på bloggen dåkkers. E ha aldri vært med på "Blog Candy", og e e ganske ny på det her me blogg, men kort har e laga ei god stund.

Anonym sa...

Så flotte kort, de trollene er kjempesøte! Liker LO på det grønnekortet, kommer nok til å bruke den.
Bente E. fra Kristiansand

Tanja sa...

Liker kjempegodt de trollene!

Pappan min er så utrolig glad i troll, og selvfølgelig i mine barn, så har lenge tenkt på å kjøpe disse trollstemplene så jeg kan lage noen koselige kort til han fra de! Det hadde han nok likt:)

Ha en god helg videre!:)

Linn Merethe sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen:)

ulldottno sa...

Hipp Hurra, jeg har bursdag i dag :) Ingenting er bedre enn blogcandy i en bursdagshelg! Eller, kanskje noen ting, men det er absolutt smågodt med blogcandy :) og hyggelig og spennende. Jeg liker denne bloggen, og er glad den fortsetter også etter juleforberedeseg-tiden.

Anonym sa...

kjempefine kort med nydelege fargar og fine dealjar. Innspirerande...

Anita Kristine sa...

Disse kortene var kjempefine, som vanlig! ;) Håper alle sammen får en fin uke!

Tine-Malene sa...

Vil gjerne vinne trollstempler....de er så søte:)

Fingerbølla sa...

Tjohei, hvis jeg er heldig blir jeg gla for så koselige stempler:)
Super blogg og nettbutikk, ofte innom. HA EI FLOTT VEKKE!

Liina sa...

Stilige stempler og for noen flotte korter! Jeg ble så inspirert av alle de flotte detaljene, eg må nok scraplifte de :-)

Rita sa...

Fikk varene fra dere på lørdag, så jeg kan skrive under på rask og god service! Takk for det!

Hiver meg gjerne med på denne blog candyen også jeg :o)

Anonym sa...

Kortene var kjempesøte:)
Hadde ikke vært dumt om de hadde havnet i postkassa mi:)

Hobbyscrapper sa...

Skulle gjerne hatt desse trollstempla ja! Stilige!

Anne sa...

Alltid kjekt med nye stempler, så dette vil eg vera med på.

Bente sa...

Flotte kort og stempel. Vil gjerne være med i trekningen.

Lisbet sa...

Nydelige kort og skulle gjerne hatt stemplene så jeg vil også være med på denne blogg candyen.

Anonym sa...

Så fine stempler.
Har lyst på slike og vil gjenre vinne.

Marianne, Larvik

Anonym sa...

Kjempeherlige og fargerike kort.
Mvh
Linda B. Hansen
Nygårdsgt. 32
4790 Lillesand

Unknown sa...

den rekker eg akkuratt;)

Anonym sa...

Kjempefine kort.Vil gjerne være med på denne.
Maska.