Sider

lørdag, januar 31, 2009

Utfordring - morsdagskort!

God helg til alle som leser! Er du klar for en utfordring?

Det er morsdag om 1 uke, og det finnes mange mamma'er som kommer til å bli veldig glade for et kort. Vi ønsker at du skal lage et morsdagskort - og vise oss det du lager!

Du legger da igjen en kommentar i dette innlegget med link til din blogg eller det stedet på internet hvor du har lastet opp bilde av kortet ditt. Eller du kan sende det på mail til oss (mail(@)kreativhobby.no) (minus parenteser).

Alle som deltar blir med i trekningen om 5 valgfrie stempler fra Kreativ Hobbys egen design. Vi trekker ut 1 tilfeldig vinner!

Frist : Fredag 6. februar kl 2400.
Vinner blir trukket på mordagen søndag 8. februar!

Kortet under har Conni laget med stempler fra Kreativ Hobby.


7 kommentarer:

Benedicte sa...

flott utfordring, alltid gøyt å vere med på konkurransene dere har :-)

her kommer mitt bidrag

Eva Helen sa...

Her er mitt bidrag

Så gøy med en utfordring så den blir jeg med på.

MacNina sa...

Dette må jeg jo bare være med på. Alltid hyggelig å kunne gi et hjemmelaget kort, spesielt til mamma som setter veldig stor pris på det :o)

Her er mitt bidrag

Ida / Little sa...

Flott utfordring! :) *krysser fingrene* :D
Her er mitt bidrag

Ida

Anonym sa...

Så mange kreative mennesker her! Alle er jo så flinke. Nå blir deg mange glade mødre!!

http://eli-renate.blogspot.com/

Trinemor sa...

Her er mitt bidrag.


Spennende. Første gang jeg deltar :)

Anita Kristine sa...

Jeg vil være med på utfordringen, og kortet mitt ligger på bloggen min! Så morro! :)

http://anitakristine.blogspot.com/2009/02/morsdagskort.html

Ha en super helg! :)