Sider

torsdag, november 05, 2009

49 Julekort i rødt og grønt

I dag er det 49 dager til julaften!

Jeg er Angella og er ny medlem av Kreativ Hobby´s Design Team. Noe jeg er veldig glad for. Jeg har vært stor bruker av KH´s tekststempler, og nå får jeg muligheten til å utvikle mine kreative sider med deres motivstempel.

Dette er mitt første julekort for KH. Jeg har brukt nissekoret og god jul tekst som er å få tak i nettbutikken. I tillegg har jeg brukt KH egen juleark "juletid" som er designet av Connie.
Innsiden av kortet er dekorert i samme stil som forsiden, men med plass til å skrive en personlig hilsen.
På baksiden har jeg brukt teksten "Ekte juleglede finner du i strålende barneøyne!" og mitt personlige stempel. På alle sidene har jeg brukt hjertepunchen til Martha Stewart som jeg er blitt så glad i. PS! Kreativ Hobby får snart inn flere typer Martha Stewart puncher :-)

Angella

Ingen kommentarer: