Sider

mandag, april 19, 2010

Utfordring - 4 sterke farger

Våren er anmarsj og det betyr fargerike blomster overalt, så derfor er denne ukens utfordring å lage et fargerikt kort. Gjerne med 4 sterke farger eller mer :-)

Husk at du må ha med min. 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design på forsiden. Dersom du heller vil lage en eske, LO eller annet kan du gjerne gjøre det så lenge du bruker min. 1 stempel fra vår design godt synlig.

Frist for innlevering er søndag 25/4 2010!
Alle bidrag som kommer inn i løpet av uken blir med i trekningen om 1 premie!

For å delta i denne ukens utfordring:
- Må du legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg som en del av utfordringen!

Her har du et fargerikt kort til en fargerik person, og jeg håper det inspirerer til å lage masse farger på bakgrunnene dine fremover. Denne bakgrunnen er super enkel å lage, og det er kun å bruke brayer rett på stempelputa. Motivet er selvfølgelig fargelagt med distress blekk også, og dette er et av de nye stemplene som kom ut i mars. Her finner du stempel-nyhetene!


Kjempe koselig om du legger igjen en kommentar på kortet :-)

5 kommentarer:

Randi WS sa...

Kjempeflott utfordring. Og dette kortet er jo bare kjempeherlig! Nydelige, sterke farger og kjempekoselig motiv. Blomstene var originale og morsomme :)

Mona sa...

Morsomm utfordring. Og festlig kort. :)

Benedicte sa...

kanonstiligt kort!!!

Toi9 sa...

Skikkelig herlig kort !!!

Merete/Scrappeguri sa...

Hei, en kjempeflott utfordring. Og ett stilig kort med nydelige farger. Jeg vil legge inn et kort i deres utfordring-sterke farger men får ikke til McLinky. Jeg legger da mitt bidrag her.http://scrappegurisverden.blogspot.com/