Sider

mandag, mars 01, 2010

Utfordring - skisse

Ukens utfordring er en skisse, og husk at skissen kun trenger å være et utgangspunkt for kortet ditt.

Husk at du må ha med min. 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design på forsiden. Dersom du heller vil lage en eske, LO eller annet kan du gjerne gjøre det så lenge du bruker min. 1 stempel fra vår design godt synlig.

Frist for innlevering er søndag 7/3-2010!

Alle bidrag som kommer inn i løpet av uken blir med i trekningen om 1 premie!

For å delta i denne ukens utfordring:
- Må du legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg som en del av utfordringen!


Kjempe hyggelig om du legger igjen en kommentar på skissen :-)

14 kommentarer:

Hildegunn sa...

Flott skisse! Jeg har tenkt å prøve meg på denne :)

Toi9 sa...

Denne må man prøve seg på :)
Flott skisse !!

Guro sa...

Så spennende med en skisse utfordring igjen, denne må prøves :-)
Flott skisse!

Marina sa...

Jobbe etter skisse er en ny utfordring for meg, bidraget kommer i løpet av uken :-)

Jeanette sa...

Kjempefin skisse. :) Skal se om jeg klarer komme med et bidrag.

Yvonne sa...

Denne må prøves. Flott skisse!

Svirrevippen sa...

Flott skisse! Gleder meg til å prøve meg på denne :)

Gunn-Eirill sa...

Da har jeg endelig funnet bloggen.... Denne skal jeg prøve meg på

Linda W sa...

Hei
Flott skisse oppdaga at det var konkuranser inne hos dere idag. Og jeg som har handla stempler hos dere så lenge hehe, men nå blir jeg med fremover...
Gøy med nye ytfordringer...
Ha en fin dag, klem

Mona sa...

Kul skisse. :) Rekker ikke denne gang, men neste gang blir jeg med. :)

Berit sa...

He-He. det går fort i svingene, eller er det fordi jeg er helt "grønn" På deltaker nr 8 skal det stå Berit. Går det an å forandre sånt etter det er sendt da? nei, det gjør vel ikke det. Morsomt å delta med en så flott skisse :)

Anonym sa...

Flott skisse!

Turid sa...

Kanskje en skisse kan hjelpe på scrappetørke? Verdt et forsøk i alle fall :)
Takk!

Gry-Beate sa...

Fin skisse!!!