Sider

mandag, august 02, 2010

Sweetie kort...

...fordi det er nemlig nettopp det dette stempelet heter :-) Er hun ikke søt?!?!

Motivet er fargelagt med distress blekk, og bakgrunnen er også laget med distress. Her har jeg tatt distress refillere i disse minimisterne, og blandet med vann. Etterpå har jeg tørket med varmluftpistolen mens jeg har leet opp og ned på kartongen så det renner litt farge utover :-)

Alle de andre stemplene på kortet er også helt nye, og alle de nye stemplene finner du her!


Håper dere liker kortet mitt :-)

5 kommentarer:

Toi9 sa...

Veldig fint kort fra deg, som vanlig ;)
Spennede farge på det !!
Og stemplet veldig fint !!

Ha en fin dag :)

Heidi sa...

Kjempeflott kort

Randi WS sa...

Nydelig kort med kjempeflott motiv og flotte ord. Og bakgrunnen er -som alltid - herlig!!! ;)
Klem

Anette sa...

Lekkert kort!
Og sååå flott motiv!
*må inn å se*

Guro sa...

Wow for et herlig kort!!! En stund siden jeg var innom sist og her var det masse flott :-)
Nydelig tekst, og herlige farger.
Guro