Sider

onsdag, juni 01, 2011

Månedsutfordring Juni - Bryllup

Vi er kommet til sommermåneden juni og det er på tide med en ny utfordring. Det er romantikk i luften og mange velger å gifte seg om sommeren.

Utfordringen vår denne måneden er altså:

Bryllup

Lag et kort, en eske eller noe annet som passer til bryllup!
Frist for levering av bidrag er 21. juni.


Det eneste kravet er at du har med minst et stempel på ditt bidrag. Men vil du delta for å få gevinsten for "beste bidrag" må bidraget inneholde minimum 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design. Se også informasjon litt lenger ned om linking til denne siden og ditt bidrag.


Vi deler ut 2 gevinster!
1 trekkes ut tilfeldig blant alle deltakerne.
1 vinner blir valgt av oss - og vi velger da ut det bidraget vi liker best av de som har brukt Kreativ Hobbys stempler. Så bruker du stempler fra oss dobler du dine vinnersjanser :-)

PREMIE:
Begge vinnere får en stempeloverraskelse til en verdi av min. kr 300,-

Husk at du må legge en link til din blogg i innlegget - der hvor kortet er. Innlegget skal være nytt. Du må også skrive i innlegget ditt at du deltar i Kreativ Hobbys utfordring - Bryllup, med link til www.kreativhobby.blogspot.com. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg.

Her kan dere hente litt inspirasjon fra Kreativ Hobbys designteam:
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––








______________________________________________________________

4 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Heisan,laget et kort idag som passer til utfordringen deres som er bryllaup, har brukt stempeltrykk fra KH som er kravet :D Min blogg :
http://unnirinde.blogspot.com/2011/06/bryllaupskort.html

Ellinore sa...

Spennende med disse mnd. utf.så jeg slenger meg på denne.....Bryllup....rette tiden for det nå.....

Heidi sa...

Hei! Flott utfordring og jeg har lagt til mitt bidrag. Flere bilder i bloggen :-)

Mamma sa...

Så mange inpirerende og flotte kort! Har prøvd meg på mine første 2 bryllupskort og slenger meg på utfordringen..Takket veldig god hjelp hos dere i Kreativ hobbys butikk i Larvik var det en fryd å sette seg ned og lage disse kortene :)