Sider

tirsdag, oktober 18, 2011

Ispreget englekort av Kristin


Jeg har laget et is-preget julekort med det elegante engle-stemplet Engel med trompet. I tillegg har jeg brukt tekst-stemplet En stjerne skinner i natt

FREMGANGSMÅTE;
Engelen er stemplet på det bakerste laget av en serviett med vannfast stempelpute. Alle kanter på stemplet er svertet med Distress stempelputer i fargen Brushed Corduroy. Jeg har brukt Ink Blending Tool for å påføre stempelsverte. Notearket har fått en tynn hinne med Gesso og jeg har deretter limt det fast oppå et noteark med tyntflytende lim. Engelen har fått glitterlim på deler av motivet. Jeg har også hatt glitterlim rundt hele ovalen.


Jeg har gjort det samme med teksten som med motivet over.

Snøkrystallene er malt med Crackle Paint i fargen Picket Fence. Dette har tørket før jeg har hatt på en svak hinne med glitterlim. Oppå der igen har jeg limt fast en knapp.


Ha en fin dag - Kristin

3 kommentarer:

Linda sa...

Lekkert kort!

Kerttu sa...

Nydelig kort!

~Kjersti~ sa...

KJempelekkert, Kristin!