Sider

tirsdag, mars 13, 2012

Bibbi - Trekanteske med mal

En trekant eske som er ypperlig når man skal gi bort penge gaver.  Her har jeg laget en rosett og brukt et rundt "gratulerer" stempel i midten. Har også brukt snøstjerne swirlen  litt på høyre side.Alle kanter er svampet med walnut stain og det samme blekket er brukt på stempeltrykket. Pyntet med halv perler og bånd til å lukke.






For lage denne esken trenger man kartong i str 13 cm x 26 cm. Med kortsiden opp scores kartongen vannrett på midten, deretter markeres midten på toppen (kortsiden) og det scores fra midtpunktet på toppen og ned til start/endepunktene på den midtlinjen linjen. Brett inn kantene og lag hull for bånd. Alle størrelser av rektangel kan brukes, det gir bare en fin variasjon...
Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

Nina sa...

takk for malen. må nok prøve meg på en sånn. hvordan lages rosetten?

Iras sa...

Dette gikk fort! Takk for god mal. Koser meg med pynting av esken nå.

Frk. Bogstad sa...

"Brett inn kantene og lag hull for bånd", va ikkje so enkelt gitt. Men ein flott mal, som eg kan bruke til mångt slag ;)
*takker*

Exam Notes sa...

Nice triangular card.

Kreativelena sa...

Denne var jo rett og slett rålekker. OG lekkert pyntet.. Denne må kopieres tror jeg.. :-)