Sider

torsdag, juli 18, 2013

Kristin - kjolekort

Jeg synes litt røffe stempler er utrolig gøy å leke seg med, og jeg har på dette kortet lekt meg med et av de nye stemplene. Kjolestemplet er røft og elegant på samme tid! I tillegg har jeg brukt kaffesøl-stempel. Kortet er i størrelse 15*15cm.


Jeg har stemplet kjolestemplet i to omganger. Den nederste delen er stemplet på dust lilla mønsterpapir. Jeg stemplet deretter på lys rosaprikkete papir. Jeg klipte ut kjolen og festet den oppå den nederste delen.

Jeg festet den øverste kjolen med 3D-limputer slik at det hele skulle få litt ekstra effekt.

Langs kantene har jeg stemplet med kaffesøl-stemplet.

Har pyntet med enkle blomster som passer i fargen.

På bakgrunnen har jeg laget litt ekstra effekt med sjablong og maling.

Ingen kommentarer: