Sider

søndag, september 15, 2013

Kristin - Bagasjetags

På tagsene har jeg brukt det kjempestilige fotostemplet. Jeg har kombinert det med flytende blekk i ganske sterke farger. Dersom man ikke har flytende blekk kan man bruke stempelputer. Tagsene er laminert i ferdige små tagslommer beregnet til laminering.

Jeg har skjært til et hvitt ark av mellomtykk kvalitet. Jeg farget dette med de fargene jeg ønsket, lot dette tørke og stemplet så med fotostemplet.


Arket er så puttet inni lamineringslommen.

Lommen er så kjørt gjennom en lamineringsmaskin.

Her er tagsene ferdig laminert.

Her er et bedre bilde av tagsene. Begge er laget like, men i ulike farger. Tagsene kan festet på kofferten før man skal på tur. Jeg har planer om å feste disse med en liten strips, slik at de sitter skikkelig godt.

På baksiden av tagsene festet jeg en lapp med navn, adresse og telefonnummer. Denne festet jeg på før lamineringen.

Ingen kommentarer: