Sider

fredag, desember 12, 2008

Vinner av ADVENTSMORO 11 - gled en venn

Vi skulle egentlig bare trekke ut en vinner av gårsdagens BLOGCANDY - GLED EN VENN! Men siden det var så mange koselige innlegg velger vi å trekke ut 2 som får gave. Egentlig ville jeg gitt til alle 35 forslagene, men ettersom vi allerede gir bort mange gaver nå i adventstiden må vi begrense oss litt. Tusen takk til alle som ville være med på å gi en hyggelig overraskelse nå i førjulstiden.

Vinnerene som er trukket er disse kommentarene:

Eva sa...
Jeg vil gjerne nominere Kristin som en av de rauseste menneskene jeg kjenner. Hun har egen blogg http://kristinstangogting.blogspot.com/ som inspirerer. Hun gir så mye av seg selv, hun deler utstyr med alle rundt seg, og hun krever aldri noe i gjengjeld.

benedihs sa...
eg vil gjerne nominere naboen min Eileen. Hun er en fantastisk mor til 2 unger, men desverre har yngstejenta på 4 år vert alvorlig syk mesteparten av livet. (matallergi)men det begynner å bedre seg no, heldigvis.og eg tror nok at de hobbykveldene vi har 4-5 ganger i måneden er et kjærkomment avbrekk for henne

EVA og BENEDISH - vennligst send oss en mail (mai(@)kreativhobby.no) med adressen slik at vi får sendt gaven.

Ingen kommentarer: