Sider

mandag, desember 08, 2008

Vinner av ADVENTSMORO - 5

Helgen er over og det er på tide å kåre vinnere av fredagens ADVENTSMORO.

Jeg har vært og sett på alle 16 bidragene som er vist fram, og det er mye flott dere lager! På grunn av tidspress har jeg dessverre ikke lagt igjen kommentarer, men skulle gjerne ha skrevet mange flotte tilbakemeldinger til alle dersom tiden hadde vært på min side.....


TREKNINGSPREMIEN GÅR TIL:
Mitt liv og litt til

VÅR FAVORITT ER:
Inas lune hjørne. med dette kortet!


Tusen takk til alle som deltok!

3 kommentarer:

Life is what you make it sa...

Det var kjempe koselig å lese at jeg blei trukket hvertfall ;) . Pleier aldri å ha så flaks.

Kristoffa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristoffa sa...

Så fint dette kortet er:O)
Gutten på kjelken er jo bare så søt. Dette likte jeg!!!