Sider

fredag, september 14, 2012

Kristin - gaveboks med sjokolade

Gaveboks med sjokolade

Jeg har laget denne lille gaveboksen, med en sjokoladeoverraskelse inni. Boksen er i størrelse 5,5*5,5*2,2cm. Boksen er brettet i kraft-kartong. På toppen av boksen har jeg pynet med tekst-stemplet "Du er som... sjokolade". I tillegg har jeg brukt et grunge-stempel langs kantene.


Kantene langs det hvite arket er svertet med distress ink i bruntoner.

Boksen henger sammen av seg selv ut i fra hvordan den er brettet, men jeg har allikevel festet et lite båndrundt den for å være sikker på at den henger sammen.

Slik ser boksen ut båndet er tatt av og når lokket åpnes.

Inni boksen var det akkurat plass til en liten sjokolade med Anthon Berg.

Under sjokoladen har jeg pyntet med mønsterpapir og stemplet "Du er unik".

1 kommentar:

Kreativelena sa...

En helt fantastisk flott eske. Liker så utrolig godt hvordan du har brettet den.. Må prøves :-)