Sider

lørdag, januar 09, 2010

Det er din dag i dag...

...eller kanskje noen andre du kjenner har sin dag i dag? Uansett, så er dette herrestempelet veldig fleksibelt. Kanskje du skal i konfirmasjon i mai? Eller det er en herremann som har bursdag snart?

Connie har laget dette kortet som et gratulasjonskort i artsy stil, og bakgrunnen er laget med distressblekk. Nærmere forklart så er bakgrunnen laget på akvarellpapir med distress refillere på mistere. Mistere er disse små sprayflaskene fra Ranger som man kan fylle på selv, og her har Connie fylt på med 1/4 distress refiller og resten vann. Hovedmotivet er også fargelagt med distress, og stemplene som er brukt er følgende...

UM stempel Slips Det er din dag i dag - fargelagt med distress blekk
UM stempel Gratulerer x 3 - stemplet med distress "walnut stain"



Håper kortet kan være til inspirasjon, og at dere legger igjen en liten kommentar til innlegget :-)

11 kommentarer:

Cathrin sa...

Kjempefint kort! Stemplet er et av de som jeg har satt opp på lista over de stemplene jeg skal kjøpe allerede, så da var det greit å få se det i bruk. Nå vet jeg helt sikkert at det skal med i bestillingen! :o)

Therese sa...

Flott kort! Dette stemplet har jeg ikke lagt merke til før, er aboslutt et stempel jeg må ha etterhvert...

God helg!

Knerten sa...

Såå stilig :-) Jeg digger bakgrunnene dine, Connie, og er gjerne med på flere kurs, for dette er gøy !

Benedicte sa...

så flott kort. og stilig stempel.
dette stempelet må nok med neste gang eg legger inn bestillig hos dere, ja.




klem fra Benedicte

Mona sa...

Lekkert kort og kult stempel. Mon tro om ikke det skal kjøpes. :D

Linda Brun sa...

Kjempestilig kort og et skikkelig stilig herrestempel

Sivic sa...

Knallfint både kort og stempel!!

Unknown sa...

Kjempefint kort, Connie! Og jeg har stempelet, hurra!

/ Eva

Bococco sa...

Så utrolig fint! Jeg så det stempelet i nettbutikken deres også. Det er jo supert for farsdagskort og manne-bursdager! :)

Eline sa...

Flott kort =) Så fint med et herrestempel som er felksibelt. Jeg synes alltid det er litt vrient å finne et passende motiv til kort til menn. Må nok kjøpe dette =)

Lekker bakgrunn også. Ble inspirert til å ta frem litt utstyr og prøve meg litt frem =)
Ha en fin helg.

Bococco sa...

Hva slags farger bruker dere til å fargelege med? Jeg har aquarell blyanter som jeg kan bruke pensel og dra ut fargene med, og h2o maling, men jeg er ikke fornøyd med noen av de. Jeg synes det er for diffust..