Sider

onsdag, januar 13, 2010

Det finnes alltid en utvei...

...om det er en postiv eller negativ, vel det kan vi jo vurdere selv :-) Her er iallefall stempelet vårt med en morsom vri! Her har Connie laget to kort i forskjellig stil for å vise hvor fleksibelt det egentlig er, så her er et i artsy og et i søt stil.

Bakgrunnen på det artsy kortet er laget på akvarellpapir, og fargen er distress refiller på mistere. Disse små flaskene fra Ranger som vi kan fylle selv, og som er geniale til blandingen distress refillfarger og vann - fyll opp ca 1/4 med refillfarge og resten vann.

Stempelen som er brukt på dette kortet er...

UM stempel Katt og Mus - motivet er fargelagt med distressblekk og vannpensel
UM stempel Carpe diem - stemplet på med StazOn Timber Brown
UM stempel Tekst bakgrunn - stemplet med distress "fired brick"
UM stempel Drodle Krøllen - stemplet på bakgrunnen med distress "antique linen"



Den søte versjonen av stempelet er også fargelagt med distressblekk, og her har Connie brukt et papir fra Basic Grey. I tillegg så har hun brukt følgende stempler...

UM stempel Katt og mus
- fargelagt med distress
UM stempel Drodler av Porren - stemplet på med distress blekk "fired brick"
UM stempel Lytt til hjertet Følg dine... - stemplet på med distress blekk "fired brick"


Håper kortene kan være til inspirasjon for våre lesere, og det hadde vært kjempe koselig med en kommentar fra dere :-)

10 kommentarer:

Linda Brun sa...

Kjempeflotte kort og lekre farger. Har nettopp brukt samme GB papir, herlig farge. Stilig stempel som kan brukes til ulike anledninger.

Cathrin sa...

Kjempefine kort begge to, likte spesielt godt farvene på kort nr 1. Kjekt at dere viser flere ulike måter å bruke samme stempel på. Fortsatt god uke til dere! :o)

Sivic sa...

He,he måtte le da jeg så stempelet, tøft!!
Likte begge korta jeg : )

Mona sa...

Så festlige kort! :)

Gunn (MsPlum) sa...

Morsomt stempel. Jeg likte veldig godt bakgrunnen på det første kortet. Flott varm farge.

bestevenn sa...

Så morsomme og flotte kort. Kjempeflott måte å få frem en flott tekst. Ha en fin dag.

Guro sa...

Stilige kort, og morsom kontrast dem imellom. Syntes den første bakgrunnen var ordenlig fin,Capre Diem, fargene passet veldig godt.
Ellers er jeg en stor fan av Drodler av Porren stempelet brukt på det andre kortet, det har jeg hatt veldig stor glede av :-)

Takker for inspirasjonen, og bakgrunns tipsene :-)

Janne sa...

Flotte kort. Liker så godt det kattestemplet. Det er bare så morsomt :o)

Gunvor sa...

Kjempefine kort. Flotte farger og morsomt stempel

Bococco sa...

Jeg som er så glad i katter burde få meg et slikt stempel! herregud.. Jeg tror Kreativ Hobby må få en egen post på familiebudsjettet jeg altså! hehehe. Vet ikke hva mannen min synes om det da men. hehehe