Sider

tirsdag, februar 14, 2012

Gro - AngelEyes Valentia

I DAG ER DET VALENTINES DAGEN!
Vi ønsker alle våre lesere en flott dag med noen Valetinehilsner fra oss.

GRO
Jeg har kost meg med nye tekststempler og nydelig ark fra Pion Design.
Alle mønsterpapir fra Pion Design
 På fyrstikkesken har jeg brukt det nye tekststempelet Dagen er din
Pynter med blomster, sommerfugl, glitterlim, blonde og bånd.
 På kortet har jeg brukt to andre nye stempel:
Hjertedryss og Du gjør meg glad
 I tillegg har jeg brukt AngelEyes - Valentina
 Inn kortet har jeg brukt et fjerde nytt stempel:
 Dette kortet er ikke stort....
I tillegg til personlig tekst laget i Word Art
Også her har jeg brukt Hjertedryss stempelet
Har virkelig kost meg med papir og ulike dies og kantpuncher.
Kantpunchen er fra MS
Dies fra: MemoryBox, Spellbinders, og Marianne Design.

Klem fra Gro

Jeg har også kost meg med ark fra Pion Design. Trollstempelet er malt med Distress Ink - rødfargen er en blanding av flere Distressfarger slik at den fikk en varm rødfarge som matchet de røde arkene fra Pion Design. Tekststempelet er fra vår siste kolleksjon.



Ha en flott dag!

Ingen kommentarer: