Sider

onsdag, februar 29, 2012

Kristin - Penneholder

Jeg har dekorert en tom blikkboks for å kunne bruke den som penneholder på jobb. Boksen er en helt vanlig blikkboks det var flådde tomater i. På boksen har jeg brukt stemplene "Vintage foto tankefull" og "Hjørne siluett grunge". Boksen er grunnet med hvit Gesso-maling før jeg begynte å dekorere.

Motivet er stemplet på vanlig hvitt printerark, klippet ut og svertet langs kantene. Motivet er limt fast med flytende lim.

Nederst på boksen har jeg stemplet med grunge-stemplet. For å stemple på den runde boksen har jeg ikke festet stemplet til kloss når jeg stemplet. Jeg brukt fingrene og dyttet stemplet rundt for å få motivet rundt kantene. Jeg har etterpå svertet kantene nederst på boksen.

Jeg har pyntet med diverse blomster i det ene hjørnet.

Jeg har pyntet med noen sommerfugler stanset ut fra en Martha Stewart-punch.

Øverst på boksen har jeg limt fast en tynn blonde.

Ingen kommentarer: