Sider

onsdag, august 27, 2008

UTFORDRING - VINTAGE

Er du klar for en ny utfordring?
Denne gangen ønsker vi å se noe med Vintage stil! Det betyr at du skal få det til å se gammelt ut. Du velger selv om du vil vise fram en et kort, en albumside eller en boks/bok. Finn fram glemte ting i syskrinet, riv ut side av gamle gulne bøker, bruk bilder fra sunnen tid, pynt med blonder, knaper, tyll og metall - eller noe annet som du synes passer godt.

Vi trekker ut 1 heldig vinner som får en hyggelig overraskelse til en verdi av ca kr 300,-

Det eneste vi krever av ditt bidrag er:
- Hvis du bruker stempler skal de være fra Kreativ Hobbys egen design - men du kan gjerne bruke alt annet av pynt, papir og motiv. Bare det ikke er stempler fra andre leverandører.

FRIST: Onsdag 3. september.
Legg igjen kommentar her med link til din blogg, eller send ditt bidrag til mail@kreativhobby.no. Dersom du sender inn ditt bidrag skal filens navn være = ditt_navn_vintage.jpg

Se hva 3 av våre designere har laget i vintage stilen, og prøv deg på dette selv også!


Her har Vigdis brukt bilde som er funnet på internet som hovedmotiv. I tillegg har hun brukt stempler med nøkler, globus, klokke og bakgrunnstekst. Blonder, krøllete gulent papir, blomster og metall er også flott på et vintage kort. Sverting av kanter hører også med!


Anne Bente har også brukt bilde som er hentet fra internett (søk på Vintage Photoes på internet). De små billettstemplene er fra Kreativ Hobbys egen design. En sløyfe av tyll, blondebånd, kobberbrads, brune knapper, vokset bommulstråd, blomster og sverting av kanter.

Kristina har laget denne flotte siden av sine besteforeldre. Her er det mange lekre detaljer, men bånd, blomster, dymo, stempler, mesh, metallpynt m.m. Klikk på bildet for å få det stort og studer alle detaljene!

9 kommentarer:

Elizabeth sa...

Da har jeg prøvd meg på vintage- utfordringen... riktignok uten stempler:) Takk for inspirasjonen:)
Her er link til bloggen min:
http://scrappelizabeth.blogspot.com/2008/08/sommerbilder.html

Heidi sa...

Herlig utfordring.

Her er mitt Vintage kort.

UlrikaT sa...

Har gjort ett forsøk :)
http://lofoto.blogspot.com/2008/08/kreativ-hobby.html

Filharmonica sa...

Dette var jo midt i blinken for meg som elsker vintage stilen :-)

Her finner du midt bidrag til utfordringen.

Trine sa...

Slenger meg med her jeg!

http://triurine.blogspot.com/2008/09/vintage-card-challenge.html

passet meg utmerket!

Kathrin`s lille verden sa...

Jeg måtte også prøve på denne utfordringen, jeg sendte inn mitt bidrag på mail, men har nå fått til å legge det inn på bloggen min:) så gå gjerne inn der å se:)
http://kathrinslilleverden.blogspot.com

Louise sa...

Jeg har prøvd meg på utfordringen jeg og, er litt usikker på hva jag syntes om resultatet men legger det ut alikevel :-) Alle stempler er fra Kreativ Hobby :-)

http://louisekreativehverdag.blogspot.com/2008/09/vintagetil-kreativ-hobby-sin-utfordring.html

Beata Ewa sa...

Jeg prøver meg på denne, jeg også :-) Herlig urfordring - jeg elsker vintage!
Mitt kort finnes her

Maren sa...

Flott utfordring!! Her kommer mitt bidrag :)

http://marenkkm.blogspot.com/2008/09/vintageutfordring-p-kreativ-hobby.html