Sider

tirsdag, november 01, 2011

Novemberutfordring

Det er 1. november, det nærmer seg farsdag, og vi er klare med en ny utfordring.
Denne gangen vil vi se prosjekter

Til mannen

Frist for levering av bidrag er 27. november

Det er ingen krav utenom at det skal lages av papir. Men vil du delta for å få gevinsten for "beste bidrag" må bidraget inneholde minimum 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design. Se også informasjon litt lenger ned om linking til denne siden og ditt bidrag.


Vi deler ut 2 gevinster!
1 trekkes ut tilfeldig blant alle deltakerne. 1 vinner blir valgt av oss - og vi velger da ut det bidraget vi liker best av de som har brukt Kreativ Hobbys stempler. Så bruker du stempler fra oss dobler du dine vinnersjanser

PREMIE: Begge vinnere får en stempeloverraskelse til en verdi av min. kr 300,-
Husk at du må legge en link til din blogg i innlegget - der hvor kortet er. Innlegget skal være nytt. Du må også skrive i innlegget ditt at du deltar i Kreativ Hobbys utfordring -Til mannen med link til http://www.kreativhobby.blogspot.com/. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg.

Her kan dere hente litt inspirasjon fra Kreativ Hobbys designteam:

Gro
Jeg har brukt motivet Veteranbil Cabriolet og teksten En spenstig type ...
Papir fra Prima, metallpynt og borderpunch fra Martha Stewart.

Kristina
Kristina har brukt mønsterpapir fra Maja Design, alfabetklistremerker og tekst-stemplet 10 år yngre.


Kristin
På dette kortet har jeg brukt stemplene Oldis på trening, tekst-stemplet 10 år yngre og dekorstemplet siluett grunge. Dekorstemplet har jeg stemplet rundt kanten av arket. Har brukt Distress Ink stempelpute i fargen Faded Jeans til å stemple med. I tillegg har jeg stemplet med Distress Stain i fargen Walnut Stain her og der. Hjørnet og pilen er farget med alkoholblekk i fargen Stonewashed.



Anne Bente
Jeg har laget 2 stk tags som er bundet med bånd rundt en vinflaske. Tags'ene er i utgangspunktet helt ordinære brune merkelapper, som er farget med Distress ink og fylt opp med forskjellige aktuelle stempler som passer mottakeren. Vinflaske og sportsbil er flotte å bruke til "mannekort". I tillegg har jeg brukt noen collagestempler for å pynte opp, og ikke minst flere humoristiske stempler om alder... da mottakeren av vinflasken ble 50 år!


Bibbi
På hoved motivet har jeg stemplet Klokke med Watermark blekk og embosset med klart embossing pulver, derretter gnidd over Bundled Sage og Walnut Stain. Walnut stain er brukt på alle kanter og stempeltrykk ellers også. Teksten Det finnes bare... er stemplet under liftgardinen og kommer fram ved å dra i tagen på toppen. Ellers har jeg stemplet Stjerne blomster rundt langs kantene. Tilslutt har jeg festet noen foto ankers med et par brads



Jeg har brukt et bilde fra Minne-hjørnets vintageark. Papir fra Ladybug og Inkido
Tekst fra kreativ hobby: Hemmeligheten bak evig ungdom...



Nå gleder vi oss til å se ditt bidrag.

Ingen kommentarer: