Sider

mandag, november 14, 2011

Carina - Shabby Chic Telyskort

Jeg skal ha kurs i Telyskort lørdag 19/11 og her er noen eksempler på slike flotte kort. De er perfekte nå i førjulstiden som en liten vertinnegave e.l.  Her ser du et par telyskort jeg har laget. På kurset kan materialvalget avvike noe fra dette - men det blir uansett flott. 

Dette kortet er det siste telyskortet jeg har laget - i Shabby Chic stilen.
Jeg har brukt de nye tekststemplene... De er bare så flotte!
Mønsterark og motiv fra Pion Design. 
Jeg har malt crackle paint- picked fence på bølgepapp. Jeg har brukt litt forskjellige "gamle" ting som blonde og bokside. Motiv og tekster er stanset ut med spellbinders dies.
Kantene er raspet og jeg har hatt litt snow writer på kantene her og der. Men jeg har brukt en pensel å påføre det med, hvis ikke ble det så tykt. Tilslutt har jeg hatt på litt glitter lim- star dust.
Papirrosene har også fått et lag med snow writer og glitterlim på seg. Ellers har jeg pyntet med noen halvperler her og der :)




Slik ser kortet ut inni... Jeg har embosset "vinterswirl" på acetat og festet bak papiret der telysene ligger. På den måten slipper jeg sløyfe bånd for å holde lysene på plass og kortet kan brukes til mye annet enn telys også :) F.eks penger, gotteri osv..
Vakker juletekst inni kortet også. Jeg har hatt litt snow writer både her og der :)
---------------------------------------------

Under ser du et telyskort jeg har laget tidligere - som er i en helt annen stil i tradisjonelle julefarger.


Bli gjerne med på kurs - det er fremdeles noen få plasser igjen.

Klem Carina :)

1 kommentar:

Angella sa...

Så utrolig fine de var Carina....Lykke til med kurs!

Angella