Sider

lørdag, november 05, 2011

Kristin - Snømannkort med 3-d effekt

På dette kortet har jeg brukt stemplene Snømann i vindu og Glem ikke å nyte juletiden. I tillegg har jeg brukt Kreativ Hobby sine egne juleark.


Jeg har laget nisse-motivet med 3D-effekt. Jeg har stemplet 3 motiver og brukt deler av dem for å sette sammen motivet. Øverste laget er kun nissen. Neste lag er kun vinduet og nissen bak. Det underste laget er hele motivet. Ved å lime dette sammen med 3D-limputer får man en flott effekt.


Her er snømannmotivet fra siden før jeg limte det fast. er ser man lettere hvordan motivet er bygget opp.


Teksten  er stemplet rett på det hvite arket. Kantene på det hvite arket er stanset ut med Martha Stewart sin pine needle-punch.


På bakgrunnen har jeg hatt Crackle Paint i fargen Picket Fence på bobleplast. Bobleplasten har jeg deretter snurr med malingssiden ned og stiftet fast i bakgrunnsarket. Dette gir en finn frost-aktig effekt.

Ha en flott dag - Kristin

Ingen kommentarer: