Sider

fredag, april 13, 2012

Kristin - Posekort i friske farger

Posekort er morsomt å lage, og ikke minst dekorativt. Jeg har laget en posekort av en gråpapirpose. På posekortet har jeg brukt stemplene "Du er unik" og "Kaffe flekker". På innsiden av kortet, på tagen, har jeg brukt stemplet "Siluett grunge".

Jeg har kledt forsiden med papir, pyntet med blomster og limt fast teksten.


Teksten er stempet, stanset ut med dies og limt fast.

Jeg har stemplet med kafesøl-stemplet og deretter embosset med lys beige embossingpulver.

På innsiden har jeg laget en enkel tag. Kantene er stemplet med siluett-stemplet.

FLYTTING AV BUTIKKEN

Vi er i gang med flytting av butikken og følgende åpningstider gjelder i.f.m. flyttingen:

 Onsdag 11/4 var siste dag med utsendelser fra nettbutikken før flytting!
Torsdag 12/4 - delvis stengt grunnet flytting*
Fredag 13/4 - delvis stengt grunnet flytting*
Lørdag 14/4 - delvis stengt grunnet flytting*
* Vi vil for det meste være i butikken i Prinsekvatalet og pakker ned varer. Kommer du innom og vi IKKE har pakket ned de varene du ønsker å kjøpe er du velkommen til å handle disse dagene!

Mandag 16/4 - og tirsdag 17/4
 STENGT - vi bygger ny butikk!

Onsdag 18/4 - kl 10-1700
 Vi åpner ny butikk i Kongegata 29. Vi sender ut varer igjen som normalt!.

NYE ÅPNINGSTIDER I NY BUTIKK:
KONGEGATA 29, 3256 LARVIK

Mandag - onsdag kl 10-1700
Torsdag kl 10-1800
Fredag kl 10-1700
Lørdag kl 09-1500

Vi gleder oss til å flytte til nye og større lokaler i Bøkestredet i Larvik!
Velkommen til ny butikk fra 18/4.

Ingen kommentarer: