Sider

torsdag, april 05, 2012

Kristin - ArtJournal - Heart of Art

Jeg har laget en Art Journal-side med noen av de nye stemplene fra Kreativ Hobby. På denne siden har jeg brukt stemplene "Steampunk liten collage", "Steampunk stor collage-grunge", "Sommerfugler 2 små", "Grungehjørne sommerfugler" og "Blondeserviett - hjerte".

Jeg har valgt å lage siden min i en stor variasjon av farger, pynt og toner for å skape en del liv i den og gi den masse detaljer.

Jeg har stemplet med tannhjul-stemplene langs kantene. Jeg har stemplet med både brun og sort for å gi det hele mer effekt.

I tilegg har jeg stemplet røft med de to sommerfugl-stemplene. Jeg har ikke engang festet dem på kloss når jeg stemplet, kun hatt dem på stempelputen og dyttet dem rundt for hånd. På den måten blir kantene og effektene mer røffe.

Jeg har stemplet med hjerte-stemplet og deretter tørket vekk overflødig blekk med en våtserviett. På denne måten får man et svakt omriss av hjertet og det blir en dusere effekt enn om det var stemplet med full farge.

Sommerfuglene er stemplet litt på kryss og tvers for å gi det hele mer liv.

Ingen kommentarer: