Sider

fredag, desember 02, 2011

2. desember - BLOGCANDY

FØRJULSMORO 2. desember

NETTBUTIKK: 
40% rabatt på hundrevis av julestempler


BUTIKK:

 40% rabatt på hundrevis av julestempler og alle som stikker innom butikken i Larvik kan bli med i trekning av dagens julepakke 


BLOGG:

Premie: 4 stempler og 1 flaske Stickles glitterlim


 Alt du trenger å gjøre er:
1. Legg blogcandy banneren ut i din egen blogg med link til www.kreativhobby.blogspot.com
(hvis du ikke har blogg kan du legge den ut på din Facebook side)

2. Legg igjen en kommentar til dette innlegget senest 3/12 kl 2400. 
Gi beskjed om du har delt banneren i din blogg eller FB side.


Du er da med i trekningen av de 4 stemplene som er brukt på disse 2 kortene + 1 flaske med Stickles glitterlim i fargen Frosted Lace - samme type som er brukt på snømannen på det ene kortet.

Undertegnede (Anne Bente) har laget disse 2 kortene
Det gørnne julekortet er laget de vakre arken til Pion Design.  "postkortet" er utklipp fra et av arkene. Motivet er også fra Pion Design sine vintage ark. Stempler fra Kreativ Hobby.

På det blå kortet har jeg lekt meg med med glitterlim. Snømannen er malt med Distress ink og Stickles glitterlim Frosted Lace. Snøkrystallene og treet er malt/stiplet med hvit maling og mouldingpaste - sistnevnte for å få mer liv i overflaten. Mønsterark fra Maja Design og stempler fra Kreativ Hobby

Alt det hvite på snømannen er "malt" med Stickles glitterlime - Frosted Lace.

En kombinasjon av hvit maling og 3-d moulding paste gir struktur på snøkrystallen og treet. I tillegg har jeg påført noe glitterlim.



Glem ikke å legge igjen en kommentar senest 3/12 kl  2400 - så kan du vinne 4 stk stempler og en flaske glitterlim.  Følg med i morgen for mer førjulsmoro. 

Ha en strålende fredag - Klem Anne Bente

50 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Da har jeg lagt til bilde av candyen i min sidebar her:) S å denne vil jeg gjerne være med på:)

May Brit sa...

Bilde er på plass på bloggen min:)) Så gøy at dere lager litt adventsmoro:))
Ha en fin dag
Klem May Brit

Gro sa...

Bilde med link ligger i bloggen min :o)
Begge kortene er kjempefine.

Ønsker dere en fin adventstid. Klem :o)

unni lindemark sa...

Da er denne lagt inn på facebook da jeg ikke har noen blogg.Artig at det skjer noe i hobbyverdenen i disse travle juletider.Ha en fin dag.Unni

Guri sa...

Bilde og link er på plass i sidebar.
2 flotte kort som var vist her.

Wenche sa...

Laget innlegg i bloggen min med bilde av candyen. Ha en flott adventstid.

Line Langness Andreassen sa...

Da har jeg lagt den ut på facebook:-)

RoseSommer sa...

Jeg har linket til dere på bloggen min. Spennende!

Gunn Helen Nystuen sa...

Jeg deler på Facebook siden min!

Ha en flott 2 desember!

Heidi sa...

Slike adventskalendere liker jeg:) Har lagt bilde i sidebar med link hit.

Tone sa...

Har delt denne på facebook :)

Elinor sa...

Herligt! Legger in candyn med en gang og krysser fingrene =)

Adventsmoro er helkul ;)

Desirée-ScrapDees sa...

what a lovely creations!
ANd i love to take a chance for yr candy if that is ok! I have put a link on my blog, exciting!

Jette / ma11edina sa...

det kunne være rigtig dejligt med en lille ekstra julegave - candyen ligger nu på min blog
http://jettesscrapblog.blogspot.com/

reiduns blogg sa...

ja dette vil jeg være med på, vinner sjeldent men kan jo prøve seg.

Knerten sa...

Flotte kort, begge to :-)
Har lagt inn bilde m link i sidebaren på bloggen nå.
Fortsatt god advent !

Min lykkestein sa...

Lagt til denne lekre candyen i sidebaren min =)ha en fin dag =)

Mari sa...

Delt på facebook, siden jeg ikke har fått somla meg til å lage noen blogg ennå. Gleder meg til resten av overraskelsene i førjulstiden. Klem Mari

Anita sa...

Dette er jeg gjerne med på og har nå lagt ut bilde av candyen i min blogg :)) Artig å være med :)

tone sa...

Linket med bilde i sidebaren min :)Så gøy med advents bloggcandy.
tone

merethe sa...

Hei:) Jeg har delt på bloggen min

Lisbeths kort og scrap sa...

Spennende, spennende! Bilde er lagt i bloggen min, jeg krysser fingre og er med.
Klem fra Lisbeth K

Nina sa...

Nyydelige kort og flotte stempler :-)
Jeg har linket fra side baren i bloggen min.
Krysser fingrene
:-) Nina

Anita T sa...

Så spennende med adventsmoro og blogcandy! Jeg har desverre hverken egen blogg eller facebook, men jeg håper jeg likevel kan være med i trekningen.
Hilsen Anita T

Nina sa...

Herlig førjulscandy :)

Har lagt ut link i sidebaren min

Hobbykroken sa...

Da er bildet på plass i bloggen.

Ann Kristin

Lill sa...

Heihei
Jeg er med:)
Legger bilde med link i bloggbaren min:)
TVITVI

klem fra Lill

Frk. Bogstad sa...

Banneren/blogcandy-bildet ligg i sidebaren på bloggen min. Spennande :)

Bococco sa...

Hei hei!

Jeg har lagt bilde av candyen deres i min sidebar i bloggen min, med link tilbake til dere.

Veldig koselig å se at dere har kalender. Slikt er moro. :)

Klem fra Trollkjerringa. :)

Anonym sa...

Kjempefine kort! Blir innspirert! La d ut på fb siden min :-)

Janne-Lise sa...

Tusen takk for muligheten for å vinne dette :) Bildet er på plass i bloggen min :)

Advent er morsomt - spesielt når dere lager slike candyer :)

Cathrine Bjørnholt sa...

Har lagt Blogcandy'n på min Facebookside.
Hilsen Cathrine

Anita Sæterdal sa...

Hei.

Julekalendere for oss som nå sitter å pakker til våre barn er bare helt supert. tusen takk.

anita

Cathrin sa...

Nydelige kort og flotte stempler. Bilde og link ligger i sidebaren min på bloggen.
Ha en god helg! :o)

Jeanne/Shelle86 sa...

jeg vil gerne deltage :) Har linket. mvh. og glædelig jul
Jeanne

Gro Tollaksen sa...

Jeg liker candy :)
Har linket med bilde.

Hildes Scrappeunivers sa...

Delt her. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/12/candy-hos-kreativ-hobby.html og på face.

Krysser fingrene!

Klem

Camilla sa...

Då har eg lagt til bilde og link i bloggen min:-)
Kryssar fingrane!!!
God helg

Lene sa...

Hei. Har lagt candyen i bloggen min. Så da krysser jeg fingrene mine. Klem, Lene

Strikkelene sa...

Da er bildet på plass på min blogg, med link hit :) Så HYGGELIG at dere gir oss muligheten til å delta på en så flott candy :O

Hanne sa...

Da har jeg lagt bilde av candyen øverst i min sidebar og linket bildet hit.

Marit sa...

Morn! Da ligger bildet i sidemenyen min med link rett tilbake til bloggen deres:) Gøy med slik førjulsmorro - det liker jeg!

Mvh. Marit

Sylvia sa...

Så gøy, jeg vil gjerne være med i trekningen, har ingen av disse stemplene, og de er virkelig flotte :)Har lagt bilde og info i sidebar i bloggen.

Bente sa...

Så moro, adventstiden gir mye glede og det gjør også dere i Kreativ hobby. Har lagt til dere i bloggen min og på facebook.

God adventstid til alle.. :)

Anette sa...

Kjempeflotte julekort dere lager! Herlig inspirasjon!
Har lagt bilde med link i sidebaren min ;)
Krysser fingre og tær på at jeg vinner ;)
--klem--

Anonym sa...

Så moro:)

Har laget et innlegg om candyen på bloggen min
http://didle.wordpress.com/2011/12/03/blogcandy-hos-kreativ-hobby/

Elin sa...

Da har jeg også lagt til bilde av candyen og link til dere i et innlegg på bloggen min :)Nydelige stempler!

WencheP sa...

Sjelden jeg vinner noe men det er jo lov å prøve seg :).

Har linket i bloggen min!

-Wenche

EllenFossli sa...

Dette er moro, elsker denne form for LEK :)
Lagt dere til som følger, og glad er jeg for det. Nydelig blogg :)!
Så har jeg lagt bannern til candyen i sidebaren på bloggen min <3

Spennende!

Tone K. sa...

Oi...så denne først nå jeg....det var så vidt jeg rakk det da jo :)
Har lagt bilde og link i sidebaren på bloggen min :)

Så hyggelig med adventsmoro ! :)