Sider

onsdag, desember 14, 2011

14. desember - Mini Julekort

FØRJULSMORO 14. DESEMBER

Mange stempler tilbake på lager. 
Nyhetene fra oktober er tilbake på plass igjen - og mange flere stempler. Nettbutikken er oppdatert og tilbudet med 40% rabatt på teksstempler avsluttes i dag!

NETTBUTIKK: 
40% rabatt på tekststempler over 400 forskjellige på tilbud - 12-14/12
Knallpriser på utvalgte stempler.
Julegave til deg hvis du handler for mer enn kr 500,- 

BUTIKK:
40% rabatt på tekststempler over 400 forskjellige på tilbud  - 12-14/12
Julegave til deg hvis du handler for mer enn kr 500,- 
Bli med i trekningen om dagens adventsgave.


FACEBOOK KONKURRANSE
Skriv 5 produkter du ikke klarer deg uten når du skal lage kort. Alle som deltar blir med i trekningen av en hyggelig overraskelse fra oss. Du må skrive svaret ditt i innlegget fra 13/12 på Kreativ Hobbys Facebook side senest 14/12 kl 2400.

BLOGG:
Inspirasjon fra Kristin i vårt designteam - som har laget flere flotte mini julekort.

Inspirasjon fra KRISTIN:

Minikort er motsomt å lage og trenger heller ikke lages så avansert for at de skal bli flotte. Jeg har laget mine minikort i størrelse 4*4 inch. Dersom man vil ha kortene doble, får man 4 stk kort i denne størrelsen ut av et Bazzill-ark i 12*12-størrelse.

På dette kortet har jeg brukt stemplene Rund Gledelig Jul og Artsy Drodleramme Rund

På mønsterpapiret har jeg stemplet Artsy-stemplet med vannmerke-stempelpute og deretter embosset med lys brun embossing. Jeg har deretter stemplet en gang til med vannmerke-stempelpute og embosset med mørk brun embossing. Dette gjør at rammen får en ennå større effekt enn om den bare er embosset med en farge.

Sirkel-stemplet er stemplet, klippet ut og farget med Distress Ink stempelpute i fargen Brushed Corduroy. Sirkelen er limt fast med 3D-limputer for å gi kortet litt mer effekt.

Jeg lagde et sett med 3 like kort når jeg først var i gang. De er kjappe og lage og blir hyggelig julekort og sende avgårde i desember.


Jeg har på kortet mitt brukt stemplet "De beste julegavene".

Teksten er stemplet på kraft-kartong med sort stempelpute. Rammen på mønsterpapiret er stanset ut og limt fast med 3D-limputer. Dette gjør at kortet får en ekstra fin effekt og dybde, samtidig som teksten kommer ennå mer i fokus. Rammen rundt er svertet med Cat Eye-stempelpute i fargen Chestnut Roan.

Her ser man dybdeeffekten på kortet ennå bedre.

Jeg laget et sett med 3 like kort mens jeg var i gang. Det går fort å lage de like når man først har funnet frem utstyret man trenger for å lage dem.

Jeg synes juletekst-stemplet "Med ønske om...jul og nytt år" er utrolig flott og elegant. I mine øyne egner det seg skikkelig godt som hovedmotiv på et kort.

Teksten er stemplet på hvitt ark. Kantene er deretter svertet med Distress Ink stempelpute i fargen Brushed Corduroy. På kantene har jeg limt fast halvperler. Tekst-matten er festet på bakgrunnen med 3D-limputer.

Ha en flott dag!

1 kommentar:

Desirée-ScrapDees sa...

wowie, beautiful card, lovely colours!