Sider

onsdag, desember 21, 2011

21. desember - gavelapper

FØRJULSMORO 21. DESEMBER

GRATIS FRAKT
Handler du for mer enn kr 300 hos oss
slipper du å betale frakt på din ordre.  Gjelder for privatkunder innen Norge i en begrenset periode.


25% RABATT PÅ CA 1000 FORSKJELLIGE STEMPLER

Tilbudet gjelder fra 19. desember for stempler fra Kreativ Hobbys egen design som er på lager.  Tilbudet gjelder t.o.m. julaften.


LET OG FINN - 3 GRATIS STEMPLER

Vi har gjemt 3 forskjellige stempler i nettbutikken. Finner du dem kan du bestille dem og de er gratis. Vi gir bort maks 1 pr. kunde og maks 120 stempler totalt. Stemplene gis bort så lenge lageret rekker (40 av hvert stempel), eller fram til og med julaften.

BUTIKK:
25% rabatt alle stempler fra KH Design
Bli med i trekningen om dagens adventsgave.
Butikken har åpen fra 10-1900 i dag!

BLOGG:

GAVELAPPER FRA KRISTIN
Det er alltid hyggelig med hjemmelagde julemerkelapper på julegavene. Jeg har laget noen ulike varianter.

På denne merkelappen har jeg brukt stemplet Engel med trompet og God Jul swirler. Jeg har først laget bakgrunnen med diverse lag med papir, maling og lim. Jeg har deretter stemplet motivet på det underste laget av en serviett og limt dette fast på toppen. Kantene på arket er svertet med stempelpute.

På denne merkelappen har jeg brukt samme teknikk som over, men her har jeg brukt tekststemplet Med ønske om...jul og nytt år som hovedmotiv.

Jeg har også laget en veldig enkel merkelapp som kun et et fargelagt motiv jeg har klippet ut. Motivet jeg har brukt er her Julenissen. Dersom fargen går igjennom selve arket, kan man klippe ut et stukke hvitt papir og lime bakpå. Lappen blir da også mer solid. Jeg har laget hull i dusken på lua for å kunne feste den i gavebåndet.

I dag har vi et tynt hvitt dekke av snø i Larvik. Håper julestemningen dukker opp ellers i landet også :-)
Ha en flott dag!

1 kommentar:

Desirée-ScrapDees sa...

i love yr cards!