Sider

torsdag, desember 15, 2011

15. desember - ønskelisten din

FØRJULSMORO 15. DESEMBER

DIN ØNSKELISTE KAN BLI DIN GAVE
Det er snart jul, og mange har en ønskeliste. Vi ønsker å gi bort en ønskeliste eller deler av en ønskeliste til en av våre kunder. Du kan ønske deg stempler for inntil kr 300 (ordinære priser). For å lage din ønskeliste må du først logge deg inn som kunde i vår nettbutikk (dersom du ikke er kunde må du registre deg med en ny kundekonto). Fyll opp ønskelisten din ved å trykke på "legg i ønskeliste" for de stemplene du ønsker deg. Er ønskelisten på mer enn kr 300 velger vi ut noe av det som står på listen hvis du blir trukket ut.

NÅR DU HAR LAGET ØNSKELISTEN
må du gå tilbake til bloggen og legge en kommentar i dette innlegget om at du har laget ønskelisten. Så trekker vi en tilfeldig vinner som får hele eller deler av ønskelisten sin oppfylt. Alt dette må gjøres senest 15/12 kl 2400. Vinneren blir annonsert 16/12.

   

NETTBUTIKK: 
25% rabatt på bling 15-16/12
Knallpriser på utvalgte stempler.
Julegave til deg hvis du handler for mer enn kr 500,- 

BUTIKK:
25% rabatt på bling 15-16/12
Julegave til deg hvis du handler for mer enn kr 500,- 
Bli med i trekningen om dagens adventsgave.

BLOGG:
Inspirasjon fra Gro i vårt designteam

GRO:
Har laget et julekort, der jeg har maskert motivet og stemplet noen skyer bak.
Jeg har brukt:
Motiv: AngelEyes - Christina og tekst:: God Jul



Ha en strålende torsdag!

26 kommentarer:

JuneD sa...

Det hadde hvert kjempe gøy å vunnet noe på ønskelisten min, ønskeliste er laget :D <3

Trinemor sa...

Da er ønskelisten laget så nå er det bare å krysse fingerene :)

Anonym sa...

Da er ønskelisten laget, så da er det bare å krysse fingrene for at jeg er heldig denne gangen :)

TorunH sa...

Ohhh, det hadde vært en herlig julegave å få ønskelisten min!

Elinor sa...

Jag har lagt in ønskelista min... krysser fingrene før denna vinst! Veldigt mye inspirasjon nu i juletiden, så nå vil jeg gerne ha mer stemple å lage kort med =)

Lisbeths kort og scrap sa...

Min ønskeliste er laget, og oi, så moro om jeg hadde vunnet....
Klem fra Lisbeth

Anonym sa...

Åååh jaaa da hadde jeg blitt glad:) ønskeliste er lagt inn<3

Tori

Bente sa...

Ønskelisten er ordnet, så da er julen min berget.. :)
Håper alle har en herlig førjulstid.

merethe sa...

Da har jeg laget min ønskeliste :)
Hilsen Merethe Holtung

Cathrine Bjørnholt sa...

Da er ønskelisten laget og så krysser jeg fingrene for at jeg er den heldige ;-)

NENERI sa...

ønskelista er laget og fingrene krysset (på begge hender)...! :o)

NENERI sa...

Ønskeliste er laget og fingrer krysset (på begge hender)...! :o)

Anonym sa...

Da er min ønskeliste også skrevet ned :)
Tvi,Tvi !!!!!!!!!
Klem Anette L

Desirée-ScrapDees sa...

really lovely card!

Knerten sa...

Så flott kort, stilig med den gaskluten under motivet :-)
Ønskelisten min er på plass !
Takk for sjansen.
Turid

Sunshine sa...

Da var ønskelisten laget:) hadde vært kjempekjekt og vunnet noe på den :) Renate

HegeHB sa...

Da har jeg laget meg en ønskeliste - og krysser fingre:) Hadde vært en flott julegave!

Anonym sa...

Jeg har vært snill i hele år og ønsker meg stemplene i ønskelisten min. Lise F

LindaSS sa...

ønskeliste langt inn... masse å velge i der ja... men nå drømmer jeg om stempel med sjokoladetekster.. (siden jeg bare har den ene og har ønsket meg de andre en god stund)

tone sa...

Da var ønskelisten laget, så er det bare å håpe :)
tone

Anonym sa...

Da har jeg laget ønskeliste :D

Lisa G

Mari sa...

Dere har sdå mange stempler, så nå er ønskeliste laget. Håper dere trekker meg, Får aldri nok stempler

Guri sa...

Herlig kalendergave dette :) Ønskeliste er laget!! Guri Larsson

Heidi sa...

Ønskelisten er laget. Jeg ønsker alt jeg kan:)

Gunn Helen sa...

Så gøy da :) :)

Elsker desember måneden!!

Min ønskeliste er herved laget og en kopi er sendt til nissen sånn i tilfelle ;)

Hildes Scrappeunivers sa...

Å så snille dere er. Hadde vært fantastisk og vunnet noe på lista mi!

Ønsker dere en super desember videre!

Klem