Sider

fredag, desember 09, 2011

9. desember - BLOGCANDY

FØRJULSMORO 9. desember


25% rabatt på Bazzill  Julegave ved kjøp over kr 500


NETTBUTIKK: 
25% rabatt på Bazzill kartong
Julegave til deg hvis du handler for mer enn kr 500,- 

BUTIKK:

 25% rabatt på Bazzill kartong

Julegave til deg hvis du handler for mer enn kr 500,-
Bli med i trekning av dagens kalenderpakke.

BLOGG:
BLOGCANDY
Premie: 6 stempler + charms + blonder + bølgepapp

 Alt du trenger å gjøre er:
1. Legg blogcandy banneren (som du finner på toppen av dette innlegget) ut i din egen blogg med link til www.kreativhobby.blogspot.com
(hvis du ikke har blogg kan du legge den ut på din Facebook side)

2. Legg igjen en kommentar til dette innlegget senest 10/12 kl 2400. 
Gi beskjed om du har delt banneren i din blogg eller FB side.

Du er da med i trekningen av de 6 stemplene som er brukt på disse 2 kortene + litt charms, blonder og bølgepapp.

Anne Bente har laget disse 2 kortene med mønsterpapir fra Maja Design Vintage Winter.
Motivene med de herlige nissebarna er malt med Distress ink.



Ha en strålende helg!

22 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

what a great cards! And i have put a link on my blog, thanks for giving us this chance! (again hihi)

RoseSommer sa...

Jeg har linket på bloggen.

Elinor sa...

Åh, linker jag også! Og krysser fingrene =)

EllenFossli sa...

Så moro, og gode tilbud :) Her er det bare å kaste seg rundt :) Første ting er gjort, linket candyen inn på bloggen!!

Super spennende :)

Knerten sa...

Så flotte kort :-)
Linken er på plass i sidebaren på bloggen, så nå krysser jeg fingre :-)

Nina sa...

Så flotte kort med nydelige farger ! Jeg har lagt info inn i side bar på bloggen min
:-) Nina

Guri sa...

Då har eg reklamert for candyen i bloggen min.

tone sa...

Flotte kort med fine stempler :) Har linket i sidebaren på bloggen min.

merethe sa...

Hei hei :)
Da har jeg lagt ut link i sidebaren min

Alhana sa...

Super candy :)
Link med banner er lagt i sidebaren.

Nina sa...

super candy :) Artig å komme innom blogen dokkers no i adventstida. En liten glede i hverdagen. Link er lagt ut i sidebaren min

Sissel sa...

Har lagt den ut på Facebook siden min, fint å kunne være med uten å ha en blogg :)

JuneD sa...

Delt på FB, herlige kort du har laget :D

Vennskap Glede Lykke sa...

Jeg har linket på bloggen. Vil gjerne vinne!!!

Gro Tollaksen sa...

Disse var fine.
jeg har linket til min blogg :)

LindaSS sa...

Da har jeg lagt i sidebaren min... Tusen takk for sjansen til å vinne disse flotte stemplene

Eline sa...

Flotte kort!! Jeg har linket i bloggen min.
God helg.

Cathrin sa...

Flotte kort! Har linket i sidebaren på bloggen.
Ha en flott og kreativ adventshelg!

Winnie sa...

Nydelige kort, jeg har linket på bloggen min, krysser fingre her i Bergen.

Sissel sa...

Link på plass i min blogg, vil gjerne være med og prøve lykken.
Klem Sissel

Heidi sa...

Jeg prøver lykken. Bilde med link på plass i bloggen min

Klem Heidi

Janne-Lise sa...

Jeg har linket på bloggen ja :)