Sider

søndag, april 01, 2012

Utfordring APRIL - Konfirmasjon

April utfordringen

Tema:

KONFIRMASJON
Invitasjon, kort til konfirmanten, bordkort, gave m.m.
Frist for levering av bidrag er 27. april

Det er ingen krav utenom at det skal lages av papir. Men vil du delta for å få gevinsten for "beste bidrag" må bidraget inneholde minimum 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design. Se også informasjon litt lenger ned om linking til denne siden og ditt bidrag. Vi deler ut 2 gevinster! 1 trekkes ut tilfeldig blant alle deltakerne. 1 vinner blir valgt av oss - og vi velger da ut det bidraget vi liker best av de som har brukt Kreativ Hobbys stempler. Så bruker du stempler fra oss dobler du dine vinnersjanser

PREMIE: Begge vinnere får en stempeloverraskelse til en verdi av min. kr 300,-
Husk at du må legge en link til din blogg i innlegget - der hvor kortet er. Innlegget skal være nytt. Du må også skrive i innlegget ditt at du deltar i Kreativ Hobbys aprilutfordring - Konfirmasjon med link til http://www.kreativhobby.blogspot.com/. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg.

Her kan dere hente litt inspirasjon fra Kreativ Hobbys designteam:

har brukt flere av de nyeste stemplene på og AngelEyes Marcus. dette kortet

En utradisjonell innpakning som passer godt til en gutte konfirmant. Har brukt en gråpapirpose og stemplet med brun Chalk Ink , synes den gir så godt og dekkende resultat. Har brukt flere av de nyeste stemplene fra mars kolleksjonen, samt kaffesølstemplet fra februar kolleksjonen. Jeg monterte tekstene tett i tett på en acrylkloss slik at det ble nesten som en ordcollage og stemplet det 2 ganger nedover posen. Kaffesøl stemplet brukte jeg over et par steder til slutt.




På tagen stemplet jeg Konfirmant - beste ønsker og på den lille tagen øverst stemplet jeg beste ønsker fra minitekster 4stk. Pyntet ellers med bånd og charms. Kantene er svampet med Distress Walnut Stain.


Min datter Marte er konfimant nå i vår.
Her er invitasjonen jeg har laget i anlednignen. Bilde ble tatt da Marte var 3 år. Er hun ikke herlig?
Tekst og sommerfuglkant fra Kreativ Hobby. Mønsterpapir fra PionDesign. Jeg har pyntet med perler og blomster.



Jeg har latt meg inspirere av det enkle denne gangen og laget et kort uten for mye pynt og dill. På kortet har jeg brukt stemplene "Gratulerer med dagen" og "Vintage foto Liten luring". I tillegg har jeg stemolet med stemplet "Sommerfugler 2 små" med vannmerke-pute på bakgrunnen. Det er alltid kjekt med slike allsidige stempler som passer til flere anledninger. Kortet er i størrelse 5*5.

Jeg har laget et konfirmasjonskort med et vintagemotiv og flere KH-stempler.


Jeg har brukt stempelet "jente i ramme" og 3 forskjellige tekststempler + 2 sommerfugler. Den rosa tag'en er laget med Distress ink av flere rosafager.  Motivet er malt med Distress ink.







Ingen kommentarer: