Sider

torsdag, november 05, 2009

Presentasjon av Angella

Hei,

Jeg heter Angella og er nytt medlem i Kreativ Hobbys design team. Det kom som en overraskelse da jeg ble spurt om å bli med denne kreative gjengen som Kreativ Hobby allerede har, og jeg gleder meg til å bidra med Kreativ Hobbys stempler og papir.

Litt om meg: Jeg er en aktiv dame på 36 år. Jeg er først og fremst mamma til to flotte barn på 5 og 8 år. Jeg er oppvokst i Trondheim, men har i de siste 6 årene bodd på Nesodden utenfor Oslo. Her jobber jeg som lærer ved en relativ ny ungdomsskole, og er så heldig at jeg underviser i norsk, spansk, musikk og drama. I tillegg til papirhobby er jeg helt avhengig av å trene på fritiden. Jeg er aktiv med i innebandymiljøet både som spiller og trener. En kjempeflott avkobling til all rettearbeid og stillesittende papirhobby:)... For meg er det viktig å bruke mye tid med barna, og derfor er de stadig med meg inn på hobbyrommet og er aktive i idrettsmiljøet. Kjempelurt:)

Det var da jeg flyttet sørover at jeg fikk et behov for en annen hobby enn idretten, og med små barn ble bursdagsinvitasjonene og bursdagskortene litt mer pyntet enn vanlig. Det er bare tilfeldigheter som gjorde at papirhobby, og ikke strikking eller annet håndarbeid ble prioritert. Stempler fra Kreativ Hobby var noen av mine første stempler som ble kjøpt over netthandel. Jeg dro på messe og kurs, og dermed var jeg hektet. Men det var ikke før i fjor sommer at en helt annen verden åpnet seg for meg... Jeg begynte å blogge, det óg veldig tilfeldig, men med så mange hyggelige og kreative damer (og en gutt) som jeg er blitt kjent med, er dette en utrolig inspirerende og morsom verden.

Jeg håper jeg kan være til like stor inspirasjon og hjelp til dere, som mange av mine bloggvenner er mot meg. I sommer fikk jeg lov til å være med som gjestedesigner for Kreativ Hobby. Her ser dere noen av mine bidrag den gangen.





Ønsker du å se andre prosjekter, så stikk innom bloggen min.

Hilsen

4 kommentarer:

bestevenn sa...

Så morsomt. Gratulerer, Angela. Du lager veldig mye fint, og det er inspirerende å følge bloggen din.

Ninas hobbyblogg sa...

Gratulerer med oppdraget! Har tittet inn i bloggen din, der var det mye fint :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer Angella! Så koselig å se deg som DT medlem for Kreativ Hobby!! Tror også noen av MINE første stempler ble handlet på nett, fra nettopp Kreativ Hobby! :)
Lykke til i din gjerning her - du lager jo så mye fint! Klemmer, Hege

Anonym sa...

Åhh, gratulerer vennen! Så utrolig morsomt! Jeg er kjempe glad på dine vegner:-) Lykke til, - du kommer til å mestre dette flott:-)