Sider

tirsdag, oktober 02, 2012

Anne Bente - bakgrunn og blonder


Kortet har selvlaget bakgrunn og 2 typer bånd + vokset bomullstråd.

BAKGRUNNEN
 Selve bakgrunnen har jeg laget med gamle boksider som revet opp, og lagt på i en collage på et ark med decoupage lim. Over dette har jeg malt med akrylmaling før jeg har gått over med en våt papirserviett for å fjerne litt av malingen. På den måten kan du se collagen bak fargen. Alle stemplene er stemplet med mørk brun stempelsverte, men for at den ikke skulle være for sterk i fargen har jeg stemplet bort noe av fargen på et kopipapir før jeg har stemplet på bakgrunnen. Stemplene jeg har brukt er sommerfugler, steampunkstempel og poststempel fra Kreativt Hobbys design. Alle fra årets nyheter.
Jeg har brukt en blonde som bård og knyttet en blonde som pynt sammen med rosene. Vokset bomullstråd er brukt til charms'en og knappen.  Tekststemplene er fra Kreativ Hobbys design.




Arket bak hovedteksten er et mønsterpapir som er krøllet sammen, samt revet og svertet i kantene.


Ønsker alle en flott og kreativ dag!