Sider

mandag, oktober 01, 2012

Ukens tips - Bruk av bånd

UKENS TIPS - Bruk av bånd

Bånd finnes i alle farger, mønster og breder. Det er rimelig og enkel pynt som nesten alltid vil passe inn i en layout til et kort.  

Oppbevaring av bånd: 
Mitt tips som jeg bruker selv er å oppbevare bånd i Zip-Lock poser. En pose for hver farge. Hver gang jeg trenger et rosa bånd roter jeg rundt i den rosa båndposen min.

Liming av bånd.
Dobbeltsidig tape og gluedots er den type lim jeg bruker mest til å lime fast bånd. For hele lengder bruker jeg dobbeltsidig gjennomsiktig tape, og for sløyfer bruker jeg gluedots.

Inspirasjon
Vi har samlet et knippe med kort hvor vårt designteam har brukt bånd på forskjellige måter og håper det gir deg inspirasjon til å bruke masse bånd på dine kort. Hvert bilde viser forskjellige bruksområder og detaljer for hvordan du kan bruke bånd.










 












Vi ønsker alle våre lesere en strålende uke, og kommer tilbake med mer inspirasjon for bruk av bånd i løpet av uken.

Klem fra Anne Bente


Ingen kommentarer: