Sider

tirsdag, oktober 30, 2012

Kristin - Bryllupskort


Jeg har laget et bryllupskort i 6*6-størrelse med litt knallere farger enn jeg vanligvis bruker til bryllupskort. Men med rødt (som jo er kjærlighetens farge) og hjerter, ble det et skikkelig bryllupskort. På kortet har jeg brukt stemplene "Til lykke Elegant" og "Hjerter".



Jeg har stemplet teksten på hjertet etter at hjertet var stanset ut. Langs kanten av hjertet har jeg lagt en tynn kant med glitterlim. Jeg har brukt ulike blomster som pynt.



Jeg har embosset de små hjertene langs kanten med hvitebossing med glitter i. På den måten får hjertene litt ekstra effekt.



Inni kortet har jeg lagt enkle matter oppå hverandre. Den øverste hvite matten har jeg svertet med Distress Ink-stempelpute i fargen Antique Linen. Jeg har deretter stemplet med hjerte-stemplet med rød stempelpute.



Slik ble hjerte-stemplingen inni kortet.


Ingen kommentarer: